• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

Geitekaas

Detailing addict
13 okt 2013
86
55
56
Ik zit een beetje te denken aan een garage te huren in zo'n doe-het-zelf garage. Maar de prijzen (Breda) vallen me een beetje tegen. Zeker als je een brug wilt huren erbij. Weten jullie iets hier in de omgeving?
Op deze manier kan ik mijn velgen er eens af halen en lekker verwennen.
En tevens, ik zou niet weten waar ik het anders moet vragen: zijn er wel eens plannen geopperd om met een groepje te werken?
Een soort (attentie JEUKWOORD) clubje dus. Ik kan me voorstellen dat het leuk is met een klein groepje wat autootjes te cleanen.
Vroeger deed ik dat om mijn eendje te restaureren.

Zomaar een gedachte. Als het grote onzin is, gewoon zeggen:)

Groetend,

Uw Geitekaas
 
Dit draadje ga ik volgen. In welke straal van Breda zoek je iets of moet het persé in Breda zijn?
 
HAHA!
Geen verwachtingspatroon wekken Oetger; heel verstandig!

Omgeving Breda mag ook hoor. Ik heb tenslotte een auto:)
Een leuke ruimte waar we enigszins verwarmd met een groepje kunnen freubelen, lijkt me iets om een eindje voor te rijden.
Weet je wat: Zullen we gewoon een lijstje maken met mensen die mee willen doen? Net zoals bij een groepsbuy?
En dan een ruimte. Wie weet heeft iemand wel een mooie ruimte!
Kijken of er iets van gaat komen.

Allez, Ik meld me aan.
Geitekaas, Breda
 
Er is al eerder gesproken over een WBDG (West Brabant Detailing Group) maar wie weet komt het er nog eens serieus van. Ik sluit wel aan hoor, en Addy ook wel denk ik.
 
Geitekaas, Breda
Oetger, Breda
Addy, Breda
BlackPassat, Etten-Leur (geboren Bredanaar)
Woody, Breda
 
Ha, leuk zeg!
Vijf man al. Ik ga op zoek naar een locatie. Jullie ook natuurlijk en dan elkaar wat laten weten.
:)^
 
Ach, tegenwoordig ook halve Brabo :-b aangezien mijn vriendin daar woont. Altijd handig om iets in de buurt te hebben.

Stimpy68, Noordhoek (Moerdijk)
 
Nou, welkom hoor:)
Dat maakt dan zes!
Zet je naam er ff bij.
Ik heb al wat mensen gebeld en al wat dingen op het oog.
Ik ga eens kijken wat er geregeld kan worden op een doordeweekse avond of in het weekeinde.
Kijken wat voor bedragen voor ongeveer 6 auto's met een brug natuurlijk.
Ik denk dat ik vraag naar info op een onregelmatige basis.
Ik zal iedereen een pmmetje sturen einde deze week!