• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

ik ben een beginner in het detailen,
als ik dit allemaal lees heb ik zeer geïnteresseerd om met meerde detailer's te werk te gaan.
zou ik veel van kunnen leren, ik ken niemand in mijn omgeving die net zoveel van hun auto houd dan de mensen op dit forum.
ik weet alleen niet hoe het werkt het aanmelden en dergelijke.
 
Gewoon hier melden, zoals je net hebt gedaan en kijken of je genoeg mensen kunt vinden.

Je moet een ruimte zoeken en met de eigenaren praten om te kijken of het allemaal kan. Je neemt namelijk meerdere poetsers naar zo'n locatie en niet iedereen wil dat. Ook moet je kijken of er water beschikbaar is en goed licht of op zijn minst stroom! Enfin, een hoop gedoe en dan goed samenwerken met de mensen die interesse hebben.

Wij zitten ook pas net op 4 man na best wel een lange tijd zoeken. Het is een lang proces waar je geduld bij moet hebben. Eigenlijk moeten we 6 man hebben om door te gaan. Niets is dus nog zeker op dit moment!

Dus: Veel succes!
 
He get, jongens en meisjes, geen nieuwe meldingen. Het is crisis:-(
Maar het gaat er toch naar uit zien dat we te weinig mensen hebben om de kosten zo laag te hebben dat het voor iedereen aantrekkelijk blijft.
Wat zou dat toch jammer zijn.
 
Mja, ik zou het wel een jaartje aandurven met vieren en dan hopen dat er nog wat meer mensen meedoen.
Maar goed, ik ben niet de enige die hier over gaat.
 
Ik had dit ook al te kennen gegeven aan Herman via pb. Dus ik doe mee..
Herman, het is aan jou. w^^w
 
Ik heb jullie net gePMd!

Nu kan alles wellicht beginnen.
Het is ook wel een erg mooie ruimte.
Nieuwe mensen zijn nog steeds welkom!
 
Voor omgeving Den Haag meld ik me ook aan;) Er komen garages in Benthuizen (naast Zoetermeer), dit zou eventueel een optie zijn?
http://garage-xl.nl/

Of anders is deze in Naaldwijk ook een optie, wel al aan de duurdere kant: http://www.fundainbusiness.nl/bedrijfshal/naaldwijk/object-84243091-koopmanstraat-52/

Rondom Den Haag betaal je al gauw €250,- tot €300,- , terwijl je niet meer nodig hebt dan een 20m2 en water en stroom. Dus ja iemand nog opties?
 
Ik denk niet dat we zoeen ruimte moeten gaan huren, vaak zit je toch vast aan huurcontracten van een jaar...

// Lijstje voor regio Den haag :

Mainstreet
Supernaus
RrnstR
Donnom
The gent

// Ik ben momenteel bezig met een klein wasboxen complex. Deze is gevestigd in nootdorp en er zijn daar 4 wasboxen. Deze zijn binnen dus geen last van wind e.d. (denk dat dat al onwijs gaat helpen tegen de kou).
// Maar we hebben natuurlijk stroom nodig dus dat heb ik nu even gevraagd, ik ga er van uit dat er gewoon een dagtarief komt. Dan kun je zelf bepalen of je gaat of niet.

Even afwachten dus, hopelijk vanmiddag goed nieuws.