• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waar te poetsen en detailing in de winter?

Zet je mij nou gewoon op het internet Herman....;)
En die led-tl verlichting werkt inderdaad lekker.
 
Inderdaad. Afgelopen week een full detail van mijn Volvo gedaan met hulp van forumlid. 3 dagen werk. Wat een heerlijke plek om te detailen. Foto's volgen snel.
 
Oh, een Tilboër is zeker welkom:)
Echter voorlopig houden we het even op het aantal dat we nu hebben. In de nabije toekomst is er wellicht een plekje open.
 
Iemand die nog een goede plek weet hier in rotterdam? Heb een grote garage gezamelijk. Maar daar wordt het niet op prijs gesteld uiteraard. En het licht is ook niks.
 
Zo ! Mooie oplossing dit, heb zelf ook het winterlocatie probleem, heb al 1 adres dit gaat alleen op zaterdagen als hij ruimte heeft dus dat is altijd maar afwachten. Denk dat ik nog even zal gaan moetten zoeken naar andere locaties ! Dus als iemand van jullie nog iets weet in omgeving zundert ! Hoor ik het graag haha
 
Wauw!
Mocht er weer een plekje vrijkomen... Deze in Oosterhout wonende Haarlemmer heeft zeker interesse!
 
Ik ben nu op zoek naar een ruimte in Koggenland (nabij Hoorn). Ik heb vandaag alle garages in buurt een mail gestuurd of ze mogelijkheden hebben.

Twee keer per jaar organiseer ik voor het Audiforum een poetsmeeting in Ede. Mijn vader heeft (vooralsnog) een grote ruimte, (verwarmd, water, elektra, kantine aanwezig). Hier kunnen circa 30 auto's in.

Als er voldoende animo is kan daar ook een poetsmeeting georganiseerd worden? Bijvoorbeeld om de auto's winterklaar te maken.
 
Ik heb wat garages in de buurt aangeschreven en ben er net bij een geweest. Het lijkt erop dat ik bij hun in showroom terecht kan en ook gebruik mag maken van de faciliteiten :) Nu afwachten wat dat moet kosten..

30 november hebben we de Audiforum poetsmeet in Ede, die zit vol inmiddels (ruim 30 wagens:))