• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarom kopen we ook alweer bij Carclean.com?

Omdat de bestellingen altijd zo sopel en vlotjes verlopen. Hier gisteren ook het pakketje van de oudejaarsavond in ontvangst mogen nemen. :)^ De 1e was draait inmiddels met de MF restore. Merkte toch wel dat de doeken een stukje minde gingen presteren na een jaar zonder restore te zijn gewassen. Ben benieuwd naar het verschil de volgende keer met de auto wassen.

Zondag de Q2 view aanbrengen op de auto - ben hier mega nieuwsgierig naar :) en in blijde verwachting wacht ik af hoe het aanbrengen gaat en wat de 1e regenbui te weeg gaat brengen op de ruiten.
 
Ook ik mocht vrijdag 3-01-2014 mijn eerste bestelling van Carclean in ontvangst nemen van de postman.
Snelle correcte levering, mooi degelijk verpakt met luchtkussentjes.

Snel geopend om de volgende spulletjes te bekijken:
Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System.
PB World Bio Degradable APC Degreaser.
PB World White Diamond.
Collinite Super DoubleCoat Wax 476s.
PB World Wheel Sealant.
Mothers Wax Back to Black.

En tot mijn verrassing een kado, een MF doek Peluche Bianco van Monello.

Bedankt Carclean!

P.s. nu eens bekijken wanneer ik de spulletjes los kan laten op mijn " nieuwe" Suzuki Grand Vitara.:grinning:
 
Snelle service!!

Gister voor 16:00 besteld vandaag binnen! Nu maar afwachten of het morgen mooi weer wordt! En lekker aan de gang.
 
Ik had al een Mothers Wheel Brush, deze kreeg ik als kado'tje normaal bij men bestelling. Nu wou ik ook niet ondankbaar overkomen, maar toch even de vraag gesteld aan carclean en ze wouden onmiddelijk het kado'tje verwisselen :D
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het gevoel dat je echt serieus genomen wordt en men kritiek tot zich neemt ter verbetering. Niet direct aangeven dat je een product verkeerd gebruikt hebt. Prettig zakendoen!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
is het normaal dat je elke bestelling een kado krijgt of is het random? want had eerder 2 grote duurdere bestellingen gedaan en niks bij gehad en de afgelopen keer weer wel.
 
Het is zeker niet random. Wat erbij wordt gedaan hangt af van het orderbedrag en de bundels, aanbiedingen en voordeelpakketten.
Deze zijn al met een korting en worden niet meegenomen voor het cadeautje. Uiteindelijk willen wij ook nog een boterham kunnen eten :)

Je eerste order was alleen DAP pakket (voordeelbundel) dus daar konden we helaas niet veel meer mee doen.
Wel hebben we het gratis naar je verzonden (je hebt alleen de zelf gekozen verzekering en PayPal bijdrage betaald).

De tweede order waren allemaal aanbiedingen op 1 product na t.w.v. 12,99. Helaas is dat bedrag te laag om er nog iets mee te kunnen doen.

Je laatste order hebben we wel kunnen verblijden met een kadootje in de vorm van een mooie doek.

Is het zo wat duidelijker?
 
Inderdaad duidelijk en erg bedankt nog voor de doek en zoiezo voor de snelle service!
had andere vrienden ook al aangeraden om bij jullie te bestellen.
 
Ook ik ben absoluut tevreden met de service van carclean, af een bestelling of 6/7 mogen doen, en bij de laatste bestelling was er 1 product niet mee geleverd, even een mailtje gestuurd naar Carclean HQ en al snel bericht terug met de mededeling dat het de zelfde dag nog werd verstuurd!

Gewoon top!

Denk dat er veel bedrijven en webshops een voorbeeld aan jullie kunnen nemen!
 
Meestal heb ik m'n producten al in huis voor het bedrag overgeschreven is !

Laatste levering was alweer op een zaterdag thuis geleverd.........zelden gezien in BE hoor . :)^
 
Maandag laat in de middag Dap900 Power Pack besteld en werkelijk dinsdag voor 12 uur aangenomen van de pakketbrenger, zo snel heb ik nog nooit meegemaakt.
 
Omdat je ze een mailtje stuurt dat de fles van je Foamgun het aan het begeven is en je dan dit antwoord krijgt!

Zet het in je ordercommentaar van je volgende order en we doen er een fles bij, geen probleem.

Met vriendelijke groeten,
Carclean.com
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Hoi,

Heb afgelopen maandagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur een bestelling geplaatst bij Carclean met en tot mijn verbazing vandaag al in huis. Ik had verwacht levering woensdag omdat het al 16.00 uur geweest was toen ik bestelling plaatste. Ik kan alleen maar zeggen dat Carclean alles over heeft voor een tevreden klant en heb tevens een gratis Monello verde poetsdoek cadeau gekregen hetgeen ik erg waardeer. Het ga mij niet om het hebben maar ik vind het wel leuk. Ga zo door jullie doen het perfect.
Mvrgr,

Harko Rietman jr ( Zwolle ) / BMW lover.
 
Eerder deze week iets besteld en gisteren weer. Gewoon na 1 dag alles netjes binnen, netjes verpakt met nog een poetsdoek en een flesje ruitensproeier erbij vind ik goed! Niets meer aan toe te voegen voor de rest!
 
Ik was naar de winkel gegaan en super goed geholpen helemaal top! Een nadeel tis verslavend en wil nog wat spulletjes halen/bestellen! Holadijee ik ben tevree dus!
 
Vandaag (net na sluitingstijd) uitstekend geholpen door het personeel. Mijn DAP900V2 was er onlangs tijdens een detail mee gestopt, en niet meer tot actie te bewegen. Na overleg per mail voorzichtig gekeken, of ik de oorzaak kon vinden, niets gevonden, maar de DAP deed het ineens weer, maar wel met een afschuwelijk stank (verbrande electronica/kunststof) bij onbelast draaien.

Omdat ik door overwerk de laatste weken absoluut geen tijd had om tijdens openingstijd langs te rijden bij CC (zo'n 20 km afstand voor mij), een afspraak kunnen maken om na sluitingstijd mijn DAP af te geven, omdat er toch nog personeel aanwezig zou zijn. Vandaag iets eerder dan gedacht na het werk onderweg naar CC, en bij aankomst werd de DAP door Dibbuz direct onderzocht.
De ene na de andere component is gecheckt, en vervangen, waarbij het meest opvallende was, dat uiteindelijk het tandwiel is vervangen. Mijn vermoeden is dat er óf een minimale afwijking in het tandwiel heeft gezeten, óf dat deze net niet helemaal juist is geassembleerd, waardoor bijzondere slijtage aan het tandwiel is ontstaan, en ook de rest van de machine bovenmatig is belast.

Drie kwartier na aankomst, stapte ik weer naar buiten bij CC, maar nu met een DAP met veel nieuwe onderdelen, en een machine die op de proefpanelen in de winkel normaal werkte. Dit alles op een bijna twee jaar oude machine, zonder enig gezeur onder garantie afgehandeld. Zelfs de aankoopbon kon niet teruggevonden worden in het systeem (waarschijnlijk is de aankoop door drukte destijds niet op naam gezet). Ook de aandacht van het personeel om alles zo snel en aangenaam mogelijk te laten verlopen, valt hierbij op: Johan en Miranda die koffie aanboden, tijdens het wachten, en Johan die probeerde of ie de bon toch boven water kon krijgen, terwijl Dennis bezig was met de machine zelf.

Een dikke pluim, zowel voor de vlotte afhandeling, als voor de ontvangst/service.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover