• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarvoor gebruik jij PB's flesje met sprayer?

Fi-Wi

Detailing rookie
26 aug 2008
127
0
Ik heb een tijdje terug zo'n klein flesje met sprayer van Poor Boys gekocht, omdat het mij wel handig leek om gevuld met Spray&Wipe in het handschoenenkastje te hebben liggen, just in case. Tot op heden heb ik het echter nog niet gebruikt. :-"

Zijn er misschien (andere) handige tips voor het gebruik van dit flesje?
 
Ik gebruik ze voor verschillende concentraties van APC en 1tje waar ik gewoon water in doe, bijvoorbeeld voor het schoonmaken van de auto bekleding zonder extractor!
 
Hier ook verschillende concentraties APC en heb en kleiner sprayflesje (weet het merk niet, gekregen bij bestelling ooit) in de auto met S&W
 
Ik gebruik ze voor APC en LT.
Beetje crea met etiketjes en voila:

DSC06578-800x600.jpg
 
Ja hoor, dat mag je vragen ;)

Ik heb met Word een tekstvak gemaakt ter grootte van het gewenst formaat en hierin het megs logo en wat tekst gedaan.
Uitgeprint met een gewone printer en uitgeknipt.
Bij de Haasbeek wat plakpastic gehaald en op maat geknipt.
Het printje met een klein dotje pritt op de juiste plek op de spraybottle gedaan en gelijkmatig "gerold" over het plakplastic.
Tot nu toe houdt het goed, ondanks dat het flesje regelmatig nat wordt met detailen.

Hoop dat ik het een beetje helder heb uitgelegd.
 
Zo, het kan nog net even voordat we er allemaal afgeknikkerd worden :grinning:

Net bij de boekhandel geweest, rolletje plakplastic gehaald van 1 meter bij 30cm.
Voor 0,95€ is het wel het proberen waard.

Zo eventjes aan de knutsel :D