• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waarvoor ook al weer Scholl Dirt Eraser ...

qatsanqat

Detailing addict
29 dec 2008
208
65
Een tijdje terug een flinke bestelling gedaan omdat een aantal flesjes in mijn collectie tegelijkertijd leeg aan het raken waren. Omdat ik de laatste 2 a 3 jaar even niet zo actief op het forum was, zocht ik op het forum steeds de laatste stand van zaken op; welke producten zijn nu 'hot' en wat zijn goede adviezen. Onder andere kwam ik ergens tegen om speciale sponsjes te gebruiken voor weet-ik-wat. Dat laatste is nu dus mijn probleem. Ik kwam uit op een 5-pack Dirt Eraser Sponsjes van Scholl Concepts. Braaf gekocht. En nu had ik ze dit wekeend in mijn handen en had geen idee meer waar ik die nou ook al weer voor kon gebruiken ... o_O

Vast wel iemand die dat weer even kan opfrissen voor me. Had het te maken met polijstmiddel van kunststof verwijderen...?

Alvast dank.