• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat een PRESTATIE! Tijd voor een FEESTJE! (+ Challenge voor JOU)

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
In deze video vieren Tim, Johan en Dennis het behalen van een indrukwekkende mijlpaal voor Carclean.com - 10.000 reviews met een gemiddelde waardering van 9.6 op Kiyoh.com! Het is tijd om feest te vieren en Tim onthult ook een nieuwe challenge voor jou!

 
Al 16 jaar, wauw! Nog vele jaartjes ! Ook lekker mee blijven gaan met alle trends, er zijn naar mijn idee nog steeds een hoop ontwikkelingen in de car care markt :)
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Nou, ik snap echt niet dat jullie daar een 9,6 gemiddeld halen, ik heb echt heel andere ervaringen. Maar die kan je daar helaas niet kwijt...
Mace, lucht je hart! Bij ons gaat het zeker niet altijd even goed maar we streven altijd om de beste service te leveren dus feedback is zeer welkom. :)
 
Laatst bewerkt:
200.gif
 
...Je kunt geen 11 geven....
Serieus de beste fysieke winkel en webshop waar ik ooit bij besteld heb!

(sorry, had even zin in een trolletje...)
Bedankt voor je feedback Mace! We hebben de maximale score aangepast naar 11. Daarnaast hebben we je account op dit forum verwijderd wegens het trollen van een Carclean.com medewerker. Fijn weekend!
 
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal. Zelf al een tevreden klant sinds 2008. En ja ik krijg hier ook last van datzelfde kapsel. Weet nu waardoor het komt :yum
 
Tuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar hoe het opgelost wordt zorgt voor die 9.6!

Gefeliciteerd en lekker bezig!!
Zo sta ik er ook in. We zijn allemaal mensen en waar gewerkt wordt, worden foutjes gemaakt. Oplossen, er van leren en niet meer laten gebeuren. Prima!
 
Die producten gebruik ik ook en ik heb nog haar. ;)

Aandacht voor de klant en geen onzin verhalen, houd dat vol !!
Je hebt de gebruiksaanwijzing gelezen, en het niet in je haar gesmeerd? :cool:

Tim, Dennis Johan en de rest van het personeel gefeliciteerd met deze mijlpaal. Schitterend die foto in het begin van het filmpje met de piepjonge Dennis.