• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat heb jij altijd in je auto liggen?

In de koffer zit een Monello il Mini, gevuld met:
  • Monello Perfetto
  • Monello Peluche Verde
  • Dodo Juice Clearly Menthol
  • Monello Vetro Bianco
Voornamelijk voor vogelpoep en als het glas erg vuil wordt tijdens een langere rit.
 
spuitfles met water om birdshit in elk geval onschadelijk te maken (er af te spuiten), dan maak ik het later wel weer netjes (droogvlekken). In geval van nood is het waterflesje overal bij te vullen.
 
Ik zie al dat ik mijn collectie in de auto uit moet bereiden... Heb alleen een MF doek en een flesje QD (van Meguiar's geloof ik) in de auto liggen...
 
Leuk topic dit, alhoewel ik weer naar de psycholoog kan denk ik...
Bewaar al mijn detail spullen in afsluitbare kratten, waarvan een klein model met de volgende inhoud altijd achterin staat in de E91:
- PB S&W
- Autoglym Bodywork Shampoo
- Fles Artico Magico
- 250ml Spray met Non-Ferro
- Hand foamer 2L
- Thick Mitt
- Diverse MF (droog) doeken

Emmers kun je altijd ergens lenen, maar zo is er per direct af te rekenen met alle vervuiling, vakantie of geen vakantie...
Is dit over the top?:weary_face:
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Hah, ik heb meestal 95% van mijn collectie in mijn auto gepropt zitten. :p

  • HD + toebehoren
  • Was-emmers + toebehoren
  • Compressor + toebehoren
  • 3 grote gereedschapskisten VOL producten + doeken + pads + diversen
  • Polijstmachines in tassen
  • Stofzuiger
  • Poetskar
  • Krukken
  • Waterslang
  • Haspel
  • Aggregaat
  • ...
Als het moet, kan ik bij noodgevallen op de vluchtstrook een Full Detail uitvoeren. :D
 
  • Leuk
Reactions: Jansen en mdlange
Leuk topic.

Geen slecht idee om wat producten mee te hebben voor onderweg. Maar wat is nu het beste om vogel poep te verwijderen? de pb spray and wipe of de pb bird shit remover? De spray and wipe heeft wel een makkelijk 100 ml fles zie ik...

Ik zou dan ook een mm crazy pile doek er bij leggen (deze lijkt me dik en zacht te zijn).
 
Leuk topic.
Geen slecht idee om wat producten mee te hebben voor onderweg. Maar wat is nu het beste om vogel poep te verwijderen? de pb spray and wipe of de pb bird shit remover? De spray and wipe heeft wel een makkelijk 100 ml fles zie ik...
Die PB bird shit remover bevalt mij erg goed
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Die PB bird shit remover bevalt mij erg goed

Bij de product beschrijving staat wel dat het vlekt op kunststof, maar in één review bij het product (437 ml fles) staat een reactie van iemand dat het ook toepasbaar is op 'vinyl'. Het staat blijkbaar op de fles vermeld? Vinyl is hetzelfde als kunststof veronderstel ik?
 
Omdat ik altijd op locatie moet wassen, heb ik veel van mijn was-spullen altijd achterin staan. Is het slecht met deze vorst de spullen erin te laten staan. Of is het beter deze tijdelijk binnen te zetten.