• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Komende zondag gaan het DDD (Dynamische Detailing Duo :D ) Dibbuz en ik zei de gek een Alfa Romeo GT doen.
 
Alst goed is en het weer doet lekker mee a.s. zaterdag een zwarte mk4 cabrio, anders een rode Mazda 323 of een zwarte mk4 GTI.

*EDIT* Het wordt uiteindelijk een zwarte Alfa 159 :party: Nu het weer nog....
 
dit weekend staat er een porsche 911 s uit 1973 op het programma.:heart_eyes: :heart_eyes:

omdat porsche toch wel een van mijn favo auto's is(die je altijd wel zou willen hebben), kan ik niet wachten om te beginnen.:party:

buitenkant is wel netjes alleen het is een origineel leder interieur uit 1973 wat een beetje verwaarloosd is met wat beginnende droogtescheurtjes.
dus interieur opknappen, hele gave klus!!
 
Vandaag even mijn laatste poetsklus gedaan met de Meguiar's Professional Paste Wax - M16 om de auto even te beschermen tijdens de rit over de Autobahn en de luek bergweggetjes in Tsjechie. Het is een prima wax maar ik moet hem alleen wat korter laten drogen want hij was nu wel erg lastig uit te poetsen.

En over 2 weken en 3500km krijgt hij weer een goede poetsbeurt, maar ik ga zo naar bed want ik vertrek morgen om 04:00, dus tot over 2 weken.

Groetjes,
Arjan
 
Hopelijk deze week even kijken voor me golfje 3 uit '93. En anders word het pas half augustus als ik me machine binne heb :sob:

Ik durf het haast niet te laten zien :-" Maar hier toch 2 foto's van me dak :-"
 
dar heb je nog werk zat aan :D

mag nog een zwarte volvo s60 aan het lijstje toevoegen , alleen wax aanbrengen
 
zelf heb ik hem een enkele keer met hogedrukspuit schoongespoten maar nooit door de krasstraat :) Maar je ziet tenminste wel duidelijk resultaat :p
 
Volgende klus wordt een Golf 1 cabrio van een forum lid van ons. (En weer een zwarte auto, dus lang leve de Black hole, hehe :)^ )
 
Wou vandaag mijn GTi eens een goede beurt geven, heb net ingefoamd begint het weer te regenen, en niet zo zuinig.

Gauw stroomhaspel weg, ter verkoming van vuurwerk. Ff snel met de mitt erover en afspuiten. Iedereen beetje raar aan kijken in de straat.

Sta je auto te wassen in je regenpak :roll

Toen maar interieur gedaan met de PB Spray en Gloss, maar lekker spul :cool:

Heel klein beetje van nodig, en na aanbrengen met een pad, ff later afgenomen met Cobra Mf.

Ziet er tenminste van binnen weer als nieuw uit.


gr

JP
 
Morgen een donkergroene peugeot 406 coupe!

En terwijl ik bezig ben de met de Peugeot worden mijn schijfremmen/blokken voor+achter vervangen tegen kostprijs van de onderdelen en een fikse korting daar weer op :party:
 
volgende week een golfje 3 vr6 van een vriend, dat ding heeft de afgelopen jaren geen wax meer gezien, dus dat wordt flink aanpoten met een excenter.

en ik ga deze keer ook wat producten met elkaar combineren.