• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

dovdmeer zei:
Ik hoop aanstaande Zaterdag mijn nieuwe poetsklus te kunnen zien...Ik ga namelijk naar duitsland om een paar Audi's te bekijken...en kijken of het een beetje wil lukken met importeren...:)

Dat is goed nieuws Dennis ,naar wat voor een Audi ben je op zoek..?
 
B.K. zei:
Dat is goed nieuws Dennis ,naar wat voor een Audi ben je op zoek..?

Ik ga kijken naar een A4 avant 2.0 TDI uit 2005. Mijn oog is gevallen op een prachtige zwarte S-line...hopelijk kan ik me beheersen en niet té enthousiast doen als ik daar eenmaal ben...haha...moet wel wat af kunnen dingen natuurlijk he...:D

Ik ga naar Hannover, daar heb je echt onwijs veel dealers en handelaren, dus dat moet goedkomen!...:)
 
Mooi man Dennis, ik ben benieuwd! Je moet je inderdaad een beetje inhouden en niet teveel laten merken hoe graag je de auto wilt hebben. En zeker als je bij een handelaar / garagebedrijf gaat kopen kun je flink wat afdingen!
 
Toch een beetje een domper...Ik bel gisterochtend naar de dealer om te vragen de auto vast te houden...maar hij had het even druk en zou terug bellen....een uur later belt hij terug, dus ik vraag naar de auto...krijg ik als antwoord: "Die heb ik net verkocht"...ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...zo jammer dit....:(...gelukkig izjn er wel alternatieven...:)
 
Jeee ga vanmiddag eindelijk beginnen aan onze S4, zal er wel het hele weekend mee bezig zijn, zal genoeg foto's maken en deze denk ik zondag avond online gooien.
 
Morgen de Starlet van moeders. Donkerrood met wat lichte swirls. Groot voordeel: tiz een klein autootje, dus ben ik er waarschijnlijk niet heel lang mee bezig. Kan ik gelijk m'n eigen auto nog even wassen.:party:
 
Als het meezit kan ik morgenochtend mijn volgende poetsklus ophalen!...en hij heeft wel echt een beurt nodig hoor...:D...de auto heeft wel wat wastraten gezien denk ik(veel swirls), maar nergens schade wat niet met de DAP gefixt kan worden, dus...:D...Ik kan echt niet wachten...het is er een uit 2005 maar het is het model van 2006 Audi A4 Avant 2.0 TDI S-line. Kon helaas niet al te veel van de prijs af...net 500 eraf kunnen krijgen, maar wel nog setje winterbanden erbij gekregen.

ff kijken of ik een fotootje erbij kan prakken. Als alles met de RDW etc geregeld is, zal ik nog wel een verslagje schrijven. Oh...en als iemand nog een audi wil importeren ..Audi Zentrum Hannover...god allemachtig wat staan daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Audi's...echt honderden

beetje slechte foto's, maar dat komt later wel goed!
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.:party:
Ziet er goed uit.
Kan je weer veel plezier aanbeleven.:)^

En de auto goed beveiligen.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe Audi!
Hij ziet er zo al schitterend uit!! :)^
Dus ik ben errug benieuwd naar de rest!
Ik hoop dat je hier heel veel plezier van zult hebben!!!
 
dovdmeer zei:
Oh...en als iemand nog een audi wil importeren ..Audi Zentrum Hannover...god allemachtig wat staan daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Audi's...echt honderden


beetje slechte foto's, maar dat komt later wel goed!
Praten die mensen daar alleen duits of kun je gewoon onderhandelen in t engels? Ben ik wel benieuwd naar ;)

Stoere aankoop.. ben benieuwd wanneer je m in NL hebt!
 
Ik heb met best veel dealers en handelaren gesproken(Half Duitsland doorgecrossed), en allemaal spreken ze goed engels. Ik had dat ook niet verwacht eerlijk gezegd!....:) Vandaag krijgt hij nog een beurtje, en dan morgen ochtend vroeg ga ik hem ophalen...:D

Deze modellen zijn echt gewild, vandaar weinig van de prijs af. De afgelopen dagen heb ik op 5 stuks gereageerd, en allemaal waren ze al verkocht voordat ik hem kon gaan bekijken...:(...gaat ook in deze tijden dus razendsnel.