• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Hey Dennis,

Mooi dat 't gelukt is man.... Wat een mooie Audi. Ik ben zeer benieuwd naar het volledige verslag.
Als ik ooit nog eens (extra) tips, trucs en info nodig heb om een auto te importeren weet ik bij wie ik moet zijn ;) .

Nog 1 nachtje slapen.

Gr.
René
 
Mooie Audi, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je verslag.
Ik wil nu nog geen andere auto maar misschien dat ik m'n volgende auto/motor ook importeer als ze echt stukken goedkoper zijn.
Dan weet ik alvast waar ik rekening mee kan houden.
 
Woensdag de Saab van 'kala' eens goed onder handen nemen. Als er voldoende tijs is wilde ik eens een testje op de kap doen met de Swissvax Concorso en Shield, de Dodo SN en de Chemical Guys E-Zyme!
 
yeah,!

heeft hiervoor alleen de wasstraat en de valma + spons gezien :-b , ik ben zeeeeeeeeeer benieuwd!:party:
 
Krasstraat, valma, spons.... Benny, dit wordt er eentje voor de show-off!
Maak je mooie close-up foto's voor ons?:ja
 
zoooooooooooooooooooooooooo we zijn net terug van de poetsklus, :ja

van morgen om 9 uur ( half 10) begonnen, en ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden met het resultaat!:party:

benny nogmaals bedankt! (we hebben +- 160 foto's dus een mooie reportage komt eraan):D
 
Woendag komt eeeeeeiiindelijk dan m'n nieuwe auto. Was uitgesteld, omdat er een motorstoring bleef, schijnt vaker voor te komen bij dit model. Krijgt (voor de zekerheid :D nieuwe injectors en de kop wordt geheel gereviseerd) Ik ga hem woensdagavond samen met een vriend meteen goed onder handen nemen. vanaf half 6 staan we paraat, en kijken wel of we het allemaal gaan halen.

2x wassen NXT Wash
Kleien Poorboys elastic clay
Polish Poorboys Proffesional Polish (proefflesje, dus waarschijnlijk niet alle delen)
Glaze Meguiars #7 showcar glaze
Sealant Meguiars NXT tech
Wax Natty's Blue

Leer Gliptone Cleaner, Gliptone conditioner
Dash Meguiars NXT tech protect

Helaas dus nog steeds geen foto's van de bmw, maar ik ga ze woensdag zeker maken.
Jullie horen er nog van, GR
 
ja ik weet het sorry, er waren wat probleempjes met het uploaden van foto's. Trouwens door een gebrekkige lichtinval zijn de foto's niet erg geweldig. Maar beloofd is beloofd, ze komen eraan.

Gliptone is trouwens een leerproduct. Werkt super, heb van tim vernomen dat die ook in het cc assortiment komt maar nog niet op korte termijn. het is een cleaner en een conditioner. Met een super leergeur. ff 12 uur in warme omgeving in laten trekken (conditioner) en je leer is weer als nieuw.
 
Vandaag staat een toyota Corolla stationwagen op het programma.
de auto is zilvergrijs van kleur. Helaas dus niet echt eentje waar je een
hele diepe glans ik zult gaan zien.

Ik ga ook de DAP 500 voor het eerst gebruiken.

Plan van aanpak

Wasen
Kleinen

Dap 500 met SSR1 of SSR2,5 afhankelijk wat nodig is

Dan een Glaze. Ik heb alleen blackhole en Megs DC step 2 staan dus denk dat het megs gaat worden (blackhole op zilver wat geeft dat voor resultaat eigenlijk? iemand ervaring?)

en dan afwerken

M21
M16

lijkt me een mooie combo op zilvergrijs
 
Heb al eens een discussie gelezen op het forum dat het eigenlijk weinig verschil maakt of je nu de Black hole of White diamond erop "smeert".

Volgens Tim zou je met Black hole onder TL verlichting een wat donkere glans hebben.

Gr. Arjan
 
dat klopt als een bus arjan,heb dit zelf aan de lijve ondervonden toen ik onder tl licht met mijn combo bezig was.