Graag ontvang ik wat advies omtrent het machinaal waxen van mijn blauwe Ford Focus. Hierover heb ik meerdere vragen.
Waarom machinaal waxen? Puur voor de reden dat ik eerst gewend wil raken aan het gebruiken van mijn nieuwe DAP die ik met de Vaderdag actie heb aangeschaft.
Waxen is mijns inziens de meest veilige klus om te starten met mijn DAP zonder mijn lak ernstig aan te tasten bij mogelijk verkeerd gebruik. Gaan we niet van uit natuurlijk
Ik heb nog een fles Collinite 845 staan, dit is (wat ik heb gelezen) bij de meesten de voorkeur voor het machinaal waxen.
Echter ben ik op zoek naar een wax met een goede standtijd. Ik rij dik 45.000 km/jaar, de auto staat altijd buiten in weer en wind en op mijn werk is aan de overkant van de weg de APM. (Asfaltverwerking) Dit komt de lak ook niet ten goede dus ik wil een goede bescherming.
Ik lees goede verhalen over de Fusso Coat dark. Is dit machinaal te gebruiken?
Dan rest nog de vraag. Welke pad kan ik het beste gebruiken voor het waxen? de zwarte of de rode?
Bedankt alvast voor de suggesties!
Waarom machinaal waxen? Puur voor de reden dat ik eerst gewend wil raken aan het gebruiken van mijn nieuwe DAP die ik met de Vaderdag actie heb aangeschaft.
Waxen is mijns inziens de meest veilige klus om te starten met mijn DAP zonder mijn lak ernstig aan te tasten bij mogelijk verkeerd gebruik. Gaan we niet van uit natuurlijk
Ik heb nog een fles Collinite 845 staan, dit is (wat ik heb gelezen) bij de meesten de voorkeur voor het machinaal waxen.
Echter ben ik op zoek naar een wax met een goede standtijd. Ik rij dik 45.000 km/jaar, de auto staat altijd buiten in weer en wind en op mijn werk is aan de overkant van de weg de APM. (Asfaltverwerking) Dit komt de lak ook niet ten goede dus ik wil een goede bescherming.
Ik lees goede verhalen over de Fusso Coat dark. Is dit machinaal te gebruiken?
Dan rest nog de vraag. Welke pad kan ik het beste gebruiken voor het waxen? de zwarte of de rode?
Bedankt alvast voor de suggesties!