• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Mooie potjes :heart_eyes:, ik heb zelf Quartz en vitreo besteld bij Waxaddict, scheelde zoveel geld kon ik niet laten liggen :).

Ben benieuwd hoe lang het duurt en wat de invoer kosten zijn... en uiteraard hoe het verwerkt op de lak in t voorjaar...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@MeganeRS ,
Geen invoerkosten en is een dag of 5 onderweg.
Verwerken allemaal prima als je ze maar dun aanbrengt en beetje in de gaten houden met curen.
Easy on easy of ook Quartz...
 
Inderdaad geen invoerkosten, alleen de verzendkosten liggen wat hoger.
Hoe dat zit als UK uiteindelijk uit de EU is weet ik niet.
 
@Ric325i wauw echt gaaf :heart_eyes:!!! Ben zeer benieuwd naar je verslag over deze wax!!!! Heb je er ook een case bij besteld?

Ik ben zelf ook lekker los gegaan op Black Friday bij Waxaddict! De Quartz, wat stickers, de wheel shampoo en de Waxaddict Black Friday trui besteld.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
De fluorescent uitvoering licht op onder uv licht wat ik begrijp. Na het afnemen zie je het effect niet meer dacht ik.
Ik heb mezelf er niet zo in verdiept verder...
 
@Ric325i
Ik ben zelf ook lekker los gegaan op Black Friday bij Waxaddict! De Quartz, wat stickers, de wheel shampoo en de Waxaddict Black Friday trui besteld.

Jij dus ook...........me too: 2 stickers, FoShow, SnowFoam en de Quartz.
De Vortex erbij werd te veel van het goede voor de bankrekening aangezien ik op W-dag bij CC de Subzero en Wolf's wil bestellen, en al een DDJ dol dwaze donderdag bestelling had lopen.
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
@Kees-sw waarom niet ook de Subzero gelijk meegenomen? De verzendkosten had je toch al.
Ik heb hetzelfde hoor, en er komen nog zoveel acties aan bij CC. :D
Ze maken me gek. :p