• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxstock 2017 of FittedUK 2017

Stel dat ik zou gaan, dan is korting op een entreekaartje wel het minste waar ik me druk om zou maken qua kosten.
Een paar pond extra optellen bij de heen- en terugreis plus eventueel een overnachting maakt dan ook niks meer uit.

Als je zo bij elke aankoop denkt, kan het snel oplopen hoor.. Eurootje hier, eurootje daar. :p
 
De meesten die er naar toe gaan, vliegen ochtends heen en avonds terug.
dus overnachten niet in de UK.

En het voordeel is je kan niks mee terug nemen, omdat je dat als ruimbagage moet inchecken.
 
Waxstock word gehouden vlak naast Birmingham, heeft een vliegveld. Alleen vliegen naar Londen is een beter optie en dan auto huren.
Naar Londen gaan veel meer vluchten op een dag als naar Birmingham.
 
Wij gaan ook de 23ste naar Waxstock.

Ik, @Dennis van der Willik en nog een paar mensen vliegen s'morgens om 07:05 uur vanaf Schiphol naar London Gatwick en landen daar om 7:20 uur.
Vanaf het vliegveld daar het is het nog ongeveer 2 uur en een beetje rijden.
En we vliegen daar weer om 20:00 uur en landen om 22:15 uur op Schiphol.

Voor zover ik heb kunnen lezen, mogen er geen vloeistoffen en potten (o.a. wax, want zou ook explosief materiaal kunnen zijn...) mee in de handbagage.
Pads en doeken zouden geen probleem moeten zijn lijkt mij.

Ik heb er in ieder geval zin an. :)
 
Had er ook al over nagedacht om eens te gaan, maar dan opteer ik toch voor de overzet ipv het vliegtuig. Enkel en alleen al om goodies te kunnen meenemen...
 
Indeling van de stands: (sorry, heb geen duidelijkere)

b098f452a1f3b6fe80e4fc4b9ee1758a.png