• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

We zijn op zoek naar nieuwe collega's (logistiek)

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Wegens verdere groei zijn wij op korte termijn op zoek naar nieuwe gemotiveerde en gezellige collega's. Zoek je werk en lijkt het je leuk om bij de grootste speciaalzaak te werken op het gebied van car care? Kijk dan of onderstaande vacature iets voor je is.

Logistiek medewerker (parttime 24u+ / fulltime)
Voor de versterking van ons logistieke proces zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker voor 24 tot 40 uur per week.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Het gereed maken van pakketten
Het beheren van het magazijn
Het klaarzetten van orders
Het verwerken van de inkomende goederen.

Jouw profiel:
Serieuze en harde werker
Accuraat
Flexibel
Teamspeler
Geen 9 tot 5 mentaliteit
Het liefst in bezit van rijbewijs
Ervaring gewenst en zelfstandig kunnen werken

Interesse?
Voldoe je aan de bovenstaande functie-eisen? Ben je goed gemotiveerd en stressbestendig? Dan kunnen we jou een afwisselende baan bieden met de daarbij behorende verantwoordelijkheden en een aantrekkelijk salaris. We bieden je een uitdagende werkomgeving in een succesvolle en informele onderneming met ruimte voor eigen initiatief en inbreng.

Heb je interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar: pz@Carclean.com

Of per post naar:
Carclean.com
T.a.v. afd. personeelszaken
Postbus 73
2650 AB Berkel en Rodenrijs
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Hmmm... Ik heb ruimschoots ervaring in het magazijn en ook interesse om productkennis op te doen. Helaas is het voor mij een stuk rijden en heb ik een donkerbruin vermoeden dat mijn gelul niet in dank zal worden afgenomen. Haha! :p

Woonde ik dichterbij, had ik zeker wat ondernomen.


Tof dat de er groei mogelijk is. Goed bezig!



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Dieter