• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welk wasmiddel gebruiken jullie?

pads/doeken schoonmaken met Dasty, en met vloeibaar wasmiddel (elk merk mogelijk) in sterke dosering wassen.
Om de 3 keer wassen vervang ik het vloeibaar wasmiddel met Cobra microrestore (KLIK HIER
 
10 liter water en een half zakje Cobra Quick Clenz Foam- & Woolpad Cleaner; 15 minuten laten inwerken, pads uitspoelen en droogzwieren op de DAP.
zakjes zaten bij m'n startpakket. Kijk wel verder als ze op zijn ,^^
 
Pads eerst even uitwassen met wat Dreft onder de kraan ,daarna gaan ze in de mand samen met de doeken ,tot dat deze vol is en daarna gaat alles de machine in met eender welk wasmiddel. Ligt er aan welke er op de machine staat.
 
Helder tot zover,.ik gebruik ook meestal dat gene wat er naast staat. Maar volgens mij zijn er ook wasmiddelen met al wasverzachter er in,.maar dan zou het volgens mij ook op de fles moeten staan.
 
Ik gebruik eigenlijk alleen maar Ariel dubbel kracht color
Werkt super en ruikt opzich wel redelijk :heart_eyes:

En een keer in de zoveel tijd eens met een microfiber wash (weet niet precies welke ik momenteel heb)

En als er wasverzachter in zit moet het er idd opstaan :!
 
hier ook dreft, en daarna in de machine en als de pads echt vies zijn even een paar spraytjes dasty erop.

ik weet alleen niet wat er laatst gebeurd met mijn droogdoek, dat ding veegt sinds kort alleen nog maar water over de auto heen ipv het op te nemen, en wij gebruiken nooit wasverzachter in onze wasmachine (vriendin is allergisch daarvoor) snap er geen zak van.