• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke DAP aan te schaffen?

MaxVW

Detailing rookie
12 jun 2011
13
0
Hallo,

Ik ben rond aan het neuzen om een DAP aan te schaffen, nu heb ik alleen nog een vraag.

Wat zijn de verschillen tussen een starterspakket en een kompressor starterspakket?
 
verschil zit hem in pads die bij het pakket zitten

bij gewone pakket zijn het csc pads , en bij kompressor pakket zijn het uiteraard de kompressor pads :D

is een kwestie van keuze met welke pads je het liefst werkt , denk dat de meeste met de kompressor pads werken

Ik heb ze allebei , maar heb mijn dap ook nog niet zo lang en autoke is nog vrij nieuw , dus nog geen ervaring met de verschillende pads :party:
 
De compressor pads hebben naar mijn ervaring iets meer bite. Mijn advies: ga voor de DAP900 compressor set en koop er desnoods nog een paar gewone pads bij.
 
het feitelijke verschil is dat de kompressors lamellen heeft en daardoor de contouren van het oppervlak volgt.

dat je hierdoor meer bite hebt of dat het schuim van de kompressors anders is waardoor je meer bite hebt weet ik niet.

kompressors werken zeer lekker op de dap. op de rotary vind ik de Css lekkerder werken :cool:

Verder +1 wat hierboven staat door, DKBM en Blazer