• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke emmers zijn waterdicht afsluitbaar en gevuld geschikt voor vervoer?

Daar ga je veel plezier van hebben Soron! Ik heb er zelf nl. ook al een poosje veel plezier van :)^ (zie precies dezelfde emmers op de foto)
 
Net even twee met warm water gevuld, deksel er op, in de auto en naar de wasbox gereden. Auto was toch aan een wasbeurtje toe en had deze middag nog even de tijd. Heerlijk hoor, eindelijk ruim voldoende warm water. ,^^
 
Hee toppie! Die heb ik ook. Heeft volgens het labeltje aardbeienjam in gezeten. Helemaal geschikt dus voor een sopje van BtBM.
 
Wat er bij mij in heeft gezeten, ik heb geen flauw idee. Volgens mij ook iets met dierenvoer enz.. Maar ja, ze zijn schoon en functioneel. :)

Het eindresultaat btw ,^^

emmers2.jpg
 
Tja,maar door het verwijderen van de commerciele links weet ik nou nog niet waar ik ze kan kopen.Als CC ze niet gaat op nemen....
 
Daarvoor hebben we knopjes (pm en mail) :-"
... er is wel een verschil of je elkaar informeert of de hele wereld ...

Hans
 
Deze passen dacht ik op elke emmer:

https://www.Carclean.com/product/Grit_Guard/Gamma_Seal_Zwart_GAMLID_BLACK_101317

Je kan ook gebruik maken van jerrycan's bv.
 
Passen alleen op de Grit guard/meguiars emmers. Die aanvullende producten bij het deksel.
 
Ik heb een paar van die grote 25 liter jerrycans. Ik gebruik ze om benzine bij de pomp te halen en in mijn boot te mikken (200 ltr tank)

Deze zeer stevige jerrycans zijn ook prima te gebruiken om warm water mee te nemen. Als je er flink heet water in doet kun je ter plaatse zelfs koud water bijvoegen. Simpel, goedkoop en doeltreffend. Als je ze moet kopen kosten ze ongeveer 10 euro per stuk.
 
Ik gebruik de emmers van Grit Guard met de Gamma Seal. Werkt uitstekend.

Vul ze meestal voor 3/4 en rij dan een kleine 10min tot aan de selfcarwash met de emmers in de koffer. Nooit water gelekt.
Heb wel wat vaseline tussen de afsluiting gedaan waar je de deksel opdraait, om zeker te zijn dat het goed dicht is.
En natuurlijk ook voorzichtig rijden hé :)