• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke pads

deca

Detailing rookie
24 aug 2010
10
0
hallo , vandaag zag ik op zolder een rotary machine liggen en nu ik tijd heb had ik zin om mijn wagen eens onderhanden
te nemen (Volkswagen mk3).

Nu ik heb paar stickytjes gelezen onder andere de exterieur behandeling stappenplan maar had nog vraagjs
graag zou ik dus (zoals het moet) met een lichte schurende pad beginnen polijsten om te zien hoe de machine reageert op mijn lak

M'n vraag is welke pad het dan het beste is en welk product ?
 
http://members.quicknet....n/Detailen/PADcetera.jpg

Is als overzicht voor de Dap qua snelheden maar je kan wel mooi aflezen welke producten je met welke pads verwerkt.

Overigens weet ik niet of je ervaring hebt om te werken met een roterende machine te detailen?

JA?) veel plezier en dan zul je aan dit schema veel hebben
NEE?) dan heb je nogsteeds veel aan dit schema (tenminste andwoord op jouw vraag) maardan zou ik mezelf nog even 3x achter mijn oren krabben voordat ik zo'n machine op mijn auto los zou laten. Foutjes zijn zo gemaakt en je richt dan sneller schade aan dan je denkt