• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft er ervaring met de Meguiars velgenborstel of de EZ Detail/Daytona Brush?

@Soepergrover, die test kende ik inderdaad al. Had hem eerder vanavond zitten lezen. Inmiddels zijn we een jaar verder en zijn er mogelijk ook nieuwe ervaringen opgedaan ten aanzien van beide waxen. Op een of andere manier neig ik naar de Wheelwax, eigenlijk vooral omdat het dan weer eens een ander merk is. Lekker steekhoudend argument dus ..... ;)

Belangrijker vind ik momenteel de velgenborstel. ;)
 
Qua werking en gemak ben ik zeer goed te spreken over de Carrand Sheepskin Wheelcleaner. Deze is heerlijk zacht komt heel makkelijk tussen mijn 16 spaaks velgen en reinigd goed. Enig minpuntje is dat de stam binnenin iets steviger/dikker mocht zijn. Verder heeft dit product een productiefout wat storend is. De sheepskin komt heel snel los van het handvat. Nadat ik onder garantie een tweede kreeg welke het zelfde probleem vertoond heb ik een modificatie toegepast waardoor het wel goed vast zit. Hiervan zal ik binnenkort een how to maken want de eerste (die ik niet retour hoefde te sturen) wil ik ook gaan modificeren. Bij deze wil ik eventueel ook gaan kijken of ik de stam binnenin iets sterker kan maken.
 
Hoe heb je dat dan terug vast gemaakt, want hier is ie ook losgekomen en gebruikte dat ding toch graag!
 
Hmm, dat zijn geen pluspunten voor de Sheepskin. Ik was niet van plan eerst nog dergelijke hulpmiddelen zelf nog te gaan modificeren. Geeft de schroef trouwens geen grotere kans op krassen?

Maak anders even een review over de Sheepskin, die is er namelijk nog niet :ja
 
Dit lijkt inderdeaad erg nadelig maar dat klinkt erger dan het is. Na de modificatie is het weer een heerlijke borstel om te gebruiken en ben ik heel tevreden.

Vanavond heb ik even een review gemaakt en de tweede ook gemodificeerd. Uiteraard heb ik daar gelijk een how to van gemaakt met pics. Klik hier voor de review en de how to modify de Carand sheepskin wheelbrush.