• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie heeft er ook problemen met Tapatalk?

Sugr_81

Detailing addict
12 apr 2016
339
70
43
Oost Vlaanderen
Heb gisterenavond na mijn late shift voor ik mijn vrouw nog belde (LoL), rap eerst naar Tapatalk gegaan om te zien of er nog nieuwigheden waren kwa Detailing.

Helaas kreeg ik het niet aan de praat om naar het forum te gaan van Carclean.com via Tapatalk (smartfhone), terwijl ik wel kon surfen op andere forums (Tapatalk).
dacht eerst dat CC of Tapatalk aan het updaten waren.

Heb dan afgewacht tot de volgende dag ben dan terug gaan wiste kijken of het al ok, was. (Noppes)

Het was nog altijd het zelfde liedje. Heb dan via WhatsApp me geinformeerd bij Carclean of dat het probleem ook bij hun afspeelde maar was dus niet het geval en er was dus niets aan de hand met hun systeem.
Hadden zelfs de vraag gesteld wat er zich juist afgespeelde.

wat heb ik dan gedaan me volledig verwijderd van Tapatalk en opnieuw aangemeld via Tapatalk Carclean.com en was terug ok, maar was wel al mijn abonees en mijn berichten kwijt.

Mn vraag is eigenlijk, ben ik gehackt of is mijn systeem gescracht hebben jullie ook met zulke problemen gezeten?
zoja, wat kun je der dan aan doen om zulke gevallen te vermijden?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem af en toe ook (met een ander forum). Tapatalk zegt dan dat ik moet inloggen maar dat llukt niet.
Ik verwijder de app dan ook en installeer deze opnieuw. Gelukkig ben ik nu al een tijdje gespaard gebleven...
 
heb het wat rongekeken maar begrijp het niet zo, goed. Welke stappen moet ik zetten om tot mobiele versie over te kunnen gaan?
heb het al gevonden, toch al bedankt voor je tip voortaan kan ik hier op surfen dan op diene Tapatalk.

Dus op je adressenbalk van je smartfhone moet je forum.Carclean.com ingeven en de rest volgt vanzelf.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Gebruik altijd Tapatalk ook voor meerdere forums maar nooit last van gehad. Misschien tel probleem?
Ik zeg het @tembaco bij de andere forums van Tapatalk had ik er geen problemen mee enkel met het forum van Carclean.
Ik heb echt geen enkele benut van hoe het komt, maar elke keer als ik iets wilde lezen of zien moest ik er echt al lang op wachten tot het gedownload werd of iets wilde posten.
Was het een beetje beu.
maar nu ik een mobiele versie van ontdekt heb, is het een pakken gemakkelijker.:)
 
Gebruik het nooit, heb dus ook geen als het niet werkt.

Alleen al om die tekst regel die je bij iedereen ziet die het gebruik, weiger ik het al te gebruiken.

Ja maar die kan je simpelweg weg halen. Kwestie van instelling. Foto's uploaden gaat in 3 sec etc etc. Maar goed ieder zijn ding.

@Sugr_81 ook bij het CC forum heb ik nog nooit problemen ondervonden met de App. Heb je het sinds de laatste update van de App of had je het er al voor?
 
Ik zou persoonlijk graag zien dat mensen met tapatalk die regel weghalen in de instellingen. Als dat dan toch zo makkelijk is.
Zelf zie ik het nut van tapatalk niet in.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Ja maar die kan je simpelweg weg halen. Kwestie van instelling. Foto's uploaden gaat in 3 sec etc etc. Maar goed ieder zijn ding.

@Sugr_81 ook bij het CC forum heb ik nog nooit problemen ondervonden met de App. Heb je het sinds de laatste update van de App of had je het er al voor?
Had het al een lange tijd was altijd al met up en downs.

Ma, probleem is nu opgelost. Heb de mobiele versie in handen.
Thanks.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk