• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie kent deze DA?

Roy86

Detailing chief
4 sep 2015
304
100
37
Axel Zeeuws vlaanderen
Hallo, Wie van jullie kent deze DA, en weet met welke deze te vergelijken is? Merk: CSE Model: PRS7FM 750W 1500-4500RPM Krijg helaas geen foto erbij. alvast bedankt.
64e4eb47ca0c075893b7ef53ca88e367.jpg
 
Ben benieuwd of dat wel goed vast blijft zitten tijdens het polijsten, want het apparaat is er niet op ontwikkeld om zulke pads te dragen.
Het is gewoon goedkope Chinese troep, ik zou het iig niet op een auto gebruiken.
 
Ik dacht even dat het gewoon een schuurmachine was voor een huisschilder ofzo, maar vond deze foto afkomstig van een Belgische site, maar de rest van de vragen van Frans blijven overeind:
conv_2656.jpg


Speuren op de Belgische site leert dat dit apparaat meer dan 100 euro kost, slechts een uitslag van 5 mm heeft (t.o.v. 8 mm voor de DAP500 en de DAP900, en als ik het goed heb 22 mm voor de PAW900), daarnaast ook 750 Watt vermogen, dat lijkt zeker voor een harde lak aan de krappe kant, zeker als je het ook nog eens combineert met de kleine uitslag. (type nummer is inderdaad iets anders, maar ik vermoed dat de apparaten vrijwel identiek zijn).