• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie kent dit product?

Rob_accord

Detailing rookie
31 jul 2009
39
0
Wie kent of heeft dit product al gebruikt?
POLISH FOMCAR

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Heb dit gekregen van m'n schoonbroer en weet nu niet of het een polijstmiddel is, glaze, of een wax of misschien een cleaner,...
rarara

De gebruiksaanwijzing gaat als volgt:
1. Was het voertuig zorgvuldig,...
2. Goed schudden
3. breng een dun laagje van het product aan met behulp van het aanbrengsponje( niet bijgekregen)
bijvoorbeeld de vleugel, dan de motorkap,,,, opgelet DOOR ZIJN HOGE CONCENTRATIE MOET HET AREXONS GLANSMIDDEL GEBRUIKT WORDEN IN KLEINE HOEVEELHEDEN
4. Laten drogen tot er zich een lichte waas vormt
5. Met behulp van een zachte doek oppoetsen

Niet in de zon gebruiken, op ramen of plastic
Fombin is een product en een merk dat gedeponeerd werd door Ausimont S.p.A.

Ps: Het middel is zo vloeibaar als water!
 
google helptbij deze ook niet veel he :no
mss geraak je hier al iets verder mee? http://www.arexons.it/arexons/cms/en/car_care/
het speciefieke product vind ik er wel niet terug, en als je echt op merknaam en productnaam zoekt krijg je italiaanse pagina's die niet geheel duidelijk worden na google translate 8-o

dus.....
 
Ik weet niet wat het product zelf is, maar het merk ken ik wel. Vergelijkbaar met turtle, althans de producten die ik er destijds van gebruikt hebt.