• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wit residu op kunststof na wax niet weg te krijgen

Abarth zei:
Met stukjes noot is moeilijk smeren en ook niet handig in knijpflessen
stukjes noot zijn de nieuwe verbeterde abrasive korrel die erin zit voor extra werking :D

ervaring leerd mij dat afplakken al veel helpt, alsook je trims VOOr het polijsten te bewerken met een trim restoren(bvb die van pb's,megs...) omdat je trim dan al vettig staat en veel minder polijstresidu gaat opnemen!
 
Acc_Focus zei:
stukjes noot zijn de nieuwe verbeterde abrasive korrel die erin zit voor extra werking :D

ervaring leerd mij dat afplakken al veel helpt, alsook je trims VOOr het polijsten te bewerken met een trim restoren(bvb die van pb's,megs...) omdat je trim dan al vettig staat en veel minder polijstresidu gaat opnemen!

Ik heb het 1x vóór het polijsten bewerkt met een trim restorer maar dat zou ik persoonlijk afraden, de tape hecht dan ook voor geen meter meer ;)
 
noeltie;225854 zei:
Ik heb het 1x vóór het polijsten bewerkt met een trim restorer maar dat zou ik persoonlijk afraden, de tape hecht dan ook voor geen meter meer ;)

Inderdaad. Trims lekker na het polijsten aanpakken. En verder, ik gebruik wel eens apc. Maar ook dat werkt niet altijd zoals ik verwacht.