• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte/grijze (hars) vlekken op de lak?

detailer93

Detailing rookie
2 okt 2014
3
0
30
Beste Detailers,

Mijn buren hebben een renault megane, en deze zit sinds kort onder de witte vlekken.
zij zeggen zelf dat het iets van hars is, het blijft ook onder je nagels plakken :D.
Nu ben ik er al even met Dodo Juice - Supernatural Tar & Glue Remover er over heen geweest, alleen zonder resultaat helaas.

ndncm1.jpg

(auto moet nog gepoets worden)


weet iemand misschien precies wat dit kan zijn, en de oplossing om dit goedje weer van de lak af te krijgen?
Alvast bedankt.
 
Als het hars is zou het met een beetje alcohol (spiritus) weg moeten gaan.
Ik vind de plekken wel erg groot voor hars ...
 
Het zijn inderdaad wel erg grote plekken, ik heb wel een keer een auto gedaan met kleinere witte plekjes die er wel wat op lijken, en het enige wat daar op hielp was er vaak met klei overheen gaan (dat was echt verschrikkelijk werk, met veel spierpijn tot gevolg :no ). Misschien kan je eens proberen of klei effect heeft?