• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Witte polijstvlekken kunststoffen

Hardloper

Detailing rookie
3 jan 2014
18
0
Ik heb tijdens het polijsten de kunststoffen van mijn auto niet goed afgeplakt. Nu zijn er witte vlekken op te zien. Ik had daarna de trim restorer van PB erop gezet en toen zag het er mooi uit. Maar na een tijdje zijn de vlekken weer terug. Heeft iemand van jullie tips hoe ik deze vlekken permanent kan verwijderen?
 
Voorzichtig met een melamine sponsje schoonmaken, gegarandeerd (nou ja 99,9%) resultaat! Je kan ze nagenoeg overal krijgen ... Action, blokker, etc.
 
Dat werkt inderdaad erg goed :)^. Je moet alleen wel uitkijken dat je de lak niet raakt, aangezien de sponsjes niet erg vriendelijk voor de lak zijn.
 
Als je iets verder had gelezen dan je neus lang is had je dit topic gevonden -> https://forum.Carclean.com/threads/polish-sealant-op-mijn-bumpers-nu-witte-vlekken.6993/ en dus ook je antwoord. ;)