• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Applicator

mk-us

Detailing guru
6 jul 2009
4.997
133
52
Zwaag
Zat te spitten op CC en kwam volgende tegen: Wolfgang German Polish 'n Wax Applicators
Ziet er geinig uit, heeft 2 zijdes: 1 om te polijsten, andere om te sealen/waxen.
Maar nu is mijn vraag: is het wat of toch niet echt.
Ik doel met name op het polijst gedeelte; sealen/waxen doet men hier voor 95% toch met het handje, maar daarintegen 95% polijst machinaal.
Is het zo veel meerwerk ( neem gemakshalve ff aan dat je nooit dezelfde resultaten zal halen als met bv een DAP / Rotery ) maar knapt de bolide / scooter etc er echt van op of is het eigenlijk een soort van "nou nee, laat maar"-geval.

Samengevat: heb je er wat aan ( bv met SSR / Monello of mij part de PB-Professional Polish ) of is het zonde van je €13,99

Wie heeft hier ervaring mee ( persoonlijk of meegegluurd ) en kan deze delen ? !

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kwam géén goed resultaat uit, vandaar deze actie
 
Mijn ervaring met deze applicator is prima. Gebruik hem vaak om onder de deurkrukken de krasjes te verwijderen met de Wolfgang Total swirlremover.
Ben er tevreden over.
 
Even kleine aanvulling: Had een full detail in gedacht ( excuses voor de verwarring )
@maja158: thx voor de positieve bijdrage, brengt weer extra hoop en info ( mijns inzien worden dit soort middelen nog wel eens overgeslagen tijdens reviews etc, maar vind het juist des te belangrijker om dit boven water te krijgen )