• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

xsaratuner

xsaratuner

Detailing rookie
15 apr 2011
24
0
Hoi aan alle poets fanatiekelingen.
Ik zit al enige tijd mee te loeren op het forum en me kennis te verruimen. Om me beauty te gaan behandelen zoals het echt hoort! Ook heb ik al een paar spulletjes besteld, om de kennis die ik nu weet in praktijk te gaan brengen. Mijn beauty is een citroën xsara phase 1 uit 1999. Standaard gekocht maar is niet zo gebleven:-b. Voor de rest qua interesses heb ik films, internet afstruinen (en het forum van carclean natuurlijk), naar rally's gaan, met vrienden biertje drinken en zo. Ben woonachtig in Mijnsheerenland ligt op zo'n tien à vijftien minuutjes rijden van Rotterdam-zuid af. Heb ook een vriendin ook dat nog. Af en toe gezeur dat ik meer met de auto af en toe bezig ben dan met haar. Maar das volgens mij geen unicum. Voor de rest zou ik het niet gelijk meer weten met wat ik jullie zou moeten vervelen:cool:. Hoor het nog wel als je iets extra's wil weten.
 
Hier zijn de foto's op aanvraag van Koning Winter. Hij wil zich vervelen met het kijken naar mijn foto's:p.
Zo was mijn auto'tje bij aankoop.
DSCN2803.jpg


Zo is de auto nu buiten dat er een nog een andere uitlaat onder hangt, de trommels achter zijn weer zwart , andere koplampen en een zonnebandje.
DSCN6144.jpg

DSCN6142.jpg
 
welkom ,
ik ken dat....ik ben zelf ook redelijk veel met 4 wielen bezig,maar ik heb al 3 kids en dan vind het vrouwtje dat ni zo erg meer,heeft ze gewoon meer tijd voor de kids!!
groeten grandscenicman.
 

Vergelijkbare onderwerpen