• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Yannick stelt zich voor

OPCtje

Detailing trainee
10 sep 2016
2
25
32
Rotterdam
Hoi! Ik ben Yannick ben 25 jaar en woon in Rotterdam. Sinds april dit jaar heb ik deze schitterende Astra h opc gekocht.

20160415_115441_HDR_zpsctfsikeg.jpg


Sinds dien lees ik hier ook regelmatig mee en vond het nu tijd om ook eens aan te melden.

De astra wordt als ik tijd heb iedere week gewassen. Dit is wat ik doe:

Eerst afspuiten in een wasbox daarna rij ik weer naar huis en was ik de auto met het 2 emmer systeem, met PB Super Slick & Suds en een Monello washmitt. Daarna loop ik de auto na met detailspray en reinig ik de ramen.

Collectie die ik tot nu toe heb:

Poorboys
Super slick & suds
APC & D
Natural Look
Professional Polish
Bug Squash
Blackhole (weet trouwens niet of dit de goede is voor de kleur van de auto)
Natty's paste wax blue
Bird shit remover
Wheel sealant

Monello
Thick mitt
Non ferro
X aantal doeken

Meguiars
Quick detailer
Ultimate quick detailer
Clay bar
En nog een paar dingen.

Ik hoop later nog eens een machinaal te gaan polijsten. Maar dit is op dit moment lastig omdat ik in een flatje woon. Als iemand nog tips heeft hoe ik het beter kan doen hoor ik het uiteraard graag!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Ries
Welkom yannick!

Leuk autotje, mooie kleur.
Veel poets plezier toegewenst


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom hier mede astra h gtc rijder;) Blijft een dikke wagen zo'n opc en ook de kleur is nice:cool: Veel lees en detailplezier btw:D