• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Yonas

yonas

Detailing rookie
19 jan 2011
5
0
Hallo,

ik ben Jonas , 23 jaar oud en heb deze maand mijn eerste aankopen gedaan om de auto's (volvo C30, V70 en een renault twingo) die hier op de oprit staan toch net dat beetje extra mee te geven dan bij een normale wasbeurt.

Ik heb de producten die in de sticky "handmatig detailen" staan gekocht (voornamelijk Poorboys). Nu begint het natuurlijk te kriebelen om deze voor een eerste maal te gebruiken.

Ik heb vorig weekend alvast met veel plezier Poorboys World Super Slick & Suds Concentrated Wash gebruikt. Het resultaat was alvast veelbelovend. Ook zag ik dat ditmaal het vuil onderaan in de emmer bleef liggen. Bij voorgaande "goedkope" shampoos was dit niet echt het geval.

Daarnet even het snowboard uitgehaald en kon het niet laten om de bovenkant met APC proper te maken en de onderkant in de wax (EXP) te zetten. Ik vermoed dat dit een rake zet zal zijn want het water heeft er nog nooit zo mooi overgelopen :)^

Pas binnen 3 weken zal ik het resultaat op de piste kunnen testen.

Groeten,
Jonas

Ps, ik heb een vermoeden dat het systeem mijn naam automatisch aanpast:D

FF foto erbij:

5389907897_bd6b455d31_z.jpg