• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

YVE5' collectie

YVE5

Detailing rookie
19 feb 2009
70
0
Hier mijn beginnende collectie.

Toen ik 4 jaar geleden mijn auto kocht, waste ik mijn wagen met Turtle Wax. Maar daar ben ik nooit echt tevreden over geweest. Dus na een 10-tal wasbeurten, heb ik me de NXT carwash shampoo aangeschaft. Daar was ik wel tevreden van. En dus heb ik me een tijdje erna ook de NXT spray wax aangeschaft.
Maar die kon me niet echt bekoren, dus als deze op was, kocht ik me de vloeibare NXT tech wax. Wat was ik daar in het begin tevreden over. Maar sinds vorig jaar vond ik die toch niet zo goed meer. De lak was 1 dag glad genoeg, maar de dag erna was het al een heel deel minder... Ondertussen leerde ik ook de clay en de UQD van meg's kennen.

Maar mijn lak kon gladder vond ik. En de glans kon ook beter. Dus ben ik op zoek gegaan naar alternatieven voor meg's. Ondertussen via een vriend de producten van Kenotek kunnen kopen. Die werken ook zeer goed en leuk en kosten echt niet veel, zeker niet tegenover meguiar's.
Ik aan Sven van meg's (in Belgie is het Sven ja, niet Rob) gaan vragen hoe ik mijn lak nog gladder kon krijgen. Volgens hem kon het niet meer, of ik moest mijn lak laten opschuren en terug polieren... OK, ik wist genoeg, meg's had geen producten op voorraad die mij konnen bekoren. Dus moest ik wel op zoek naar een andere wax.

Maar omdat Kenotek geen wax of andere echte detail producten heeft, ging ik op zoek naar wat anders en beters. Via wax-it.be ben ik dan bij Dodo Juice terechtgekomen. En daar ben ik dan wel weer heel tevreden van :)
Met dezelfde voorbehandelingen die ik deed bij de meg's wax, verkreeg ik nu een gladdere lak, die wat langer stand hield.

Ondertussen ook op carclean beginnen lezen en een weekje geleden een mooie bestelling gemaakt. Deze ben ik nu volledig aan het testen. En ik ben dan ook meer dan tevreden! zowel van de service van carclean, als de kwaliteit van de producten!

Hier enkele foto's van mijn kleine collectie. De volgende bestelling zal volgende week geplaatst worden.

Mijn collectie doeken. De meest vuile gebruik ik voor mijn velgen :)
ek0whx.jpg


Pad's en DAP500.
2gsfs45.jpg


Kenotek producten.
300w6cj.jpg


En andere producten.
taixc7.jpg


Ik heb ook nog een washmitt (merk onbekend), en een grid guard met semi transparante emmer.
1z4k1z9.jpg
 
Leuke collectie..! :)^

Mooi gepresenteerd ook ,hoe werkt de paarse tape..? Heb hem hier in de buurt ook al een paar keer zien liggen.

De sticker op de emmer is ook wel knap..:ja
 
Mooie collectie! :)^
En inderdaad is het mooi gepresenteerd!
Ik ben benieuwd wat je volgende bestelling zal zijn, volgende week. ;)
 
B.K. de paarse tape heb ik nog niet geprobeerd ;) Ik zal je op de hoogte houden ;)

Angelique: Bestelling houdt ondermeer in: 2de emmer met grid guard, trim restorer, bilt hammer clay, PB white diamond en nog wat extraatjes :D
 
Idd een erg mooie collectie en klein wil ik hem zeker niet noemen! Staat al voor een aardige duit aan spullen bij elkaar hoor! :)
 
Das al lekker wat bij elkaar, mooi logo op die emmer ook!
 
Vandaag een nieuw pakketje van carclean gekregen. Supersnel! gisterenavond om 18h kreeg ik een mail dat het verzonden was, vandaag om 16h stonden er 2 marokanen met een grote doos aan het raam te wuiven :D

wat zat er in?

2vb09x2.jpg

35b5e6t.jpg


- poorboy's white diamond
- poorboy's trim restorer
- EZ detail auto brush
- valma velgenborstel
- bilt hammer soft clay
- carclean foam applicator
- grit guard emmer + zwarte grid guard
- wolfgang black diamond tire gel
- D-Spec Glass Cleaner Foam (cadeautje)

YVE5.be stickers zijn er uiteraard thuis wel opgeplakt :-b Als je zelf ook zo'n sticker wil, mag je mij altijd PM'en :party:

Bedankt carclean-team voor de uiterst snelle en goede service (maandag besteld & betaald, vandaag al in België)! en uiteraard ook voor het cadeautje!
 
B.K. zei:
Ik heb meestal maar 1 man die m'n pakketje brengt.. :D

Mooie spullen..! :)^

t was duidelijk waarom ze met 2 waren :D die man met het pakket en het 'kaske' waarop ge moest handtekenen kon geen nederlands. De andere wel :D
 
Leuk gepresenteerd en je stickers op die emmers ogen mooi! :cool:
Kost het eigenlijk veel om zo'n stickers te laten maken? Ik heb een paar glazen kasten thuis waar mijn poetsspullen instaan, denk er al lang aan om daar iets creatiefs mee te doen, zelf een paar leuke stickers ontwerpen of zo.


YVE5 zei:
t was duidelijk waarom ze met 2 waren :D die man met het pakket en het 'kaske' waarop ge moest handtekenen kon geen nederlands. De andere wel :D

Bij mij zijn ze altijd alleen, maar vorige keer had hij beter een collega meegebracht die wat kon spellen. Hij was erin geslaagd mijn naam af te korten tot 4 letters (komende van 9). Hij zei er dan nog bij: "Ogenblikje, ik probeer jouw naam juist te spellen." :D
Overigens steeds vriendelijke mannen die de pakketjes komen afleveren.
 
-Vanquish- zei:
Leuk gepresenteerd en je stickers op die emmers ogen mooi! :cool:
Kost het eigenlijk veel om zo'n stickers te laten maken? Ik heb een paar glazen kasten thuis waar mijn poetsspullen instaan, denk er al lang aan om daar iets creatiefs mee te doen, zelf een paar leuke stickers ontwerpen of zo.




Bij mij zijn ze altijd alleen, maar vorige keer had hij beter een collega meegebracht die wat kon spellen. Hij was erin geslaagd mijn naam af te korten tot 4 letters (komende van 9). Hij zei er dan nog bij: "Ogenblikje, ik probeer jouw naam juist te spellen." :D
Overigens steeds vriendelijke mannen die de pakketjes komen afleveren.
idd vriendelijk wel, maar converseren gaat toch niet verder dan 'hier tekenen' en 'dank u', ach zolang ik men pakje maar heb!

on-topic: mooie aanwinsten weer, die emmers ga ik me toch ook eens moeten aanschaffen!
 
Gisterenavond weer een pakketje gekregen.

Wat zat erin?

2lkfew9.jpg


- Mothers Wax - PowerCone Polishing Tool
- SmartPads CCS 5.5 inch Green Heavy Polishing Pa
- WheelWax
- Collinite - Marque d Elegance Carnauba Paste Wax - 915
- SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad
- SmartPads CCS 5.5 inch Blue Final Finishing Pad
- Chemical Guys - Kiss Off - All Purpose Cleaner
- Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
- Poorboys World - Waffle Weave Detailing Apron :kado