• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zeer vieze ruiten reinigen

Berkant

Detailing addict
9 mei 2010
776
62
Dames en heren,

Sinds enige tijd maak ik wat auto's klaar voor de verkoop die worden ingeruild, nu zijn dit in 90% van de gevallen behoorlijk vies.
Vettige ramen, ramen waarbij is gerookt in de auto en noem maar op watvoor ranzigheid zich allemaal op de ramen bevind.

Nu hebben ze bij de garage goedkoop prut spul wat laat staan de ruiten te reinigen de boel alleen maar erger maakt, ik heb ze eindelijk zover om straks hier de Glass Master Pro te bestellen.

Nu ben ik nog op zoek naar een produkt waarmee die ramen snel en makkelijk (lees in 1x) gereinigd kunnen worden.

Zelf zat ik te denken aan de Megs Pro Glass cleaner concentrate:weetniet

Hebben jullie nog andere alternatieven die jullie zouden aanraden opgedaan door eigen ervaringen ?

Het moet in 1x goed zijn wat mij weer kracht geeft om meer professioneel spul aan te schaffen daar ipv dat action spul wat nu word gebruikt:)^

PS:van mijn eigen voorraad uit heb ik alleen ervaring met de mothers glasreiniger.
 
Ik ben zeer te spreken over de GCC van meguiars, omdat je het in een gallon koopt is het supergoedkoop, kwalitatief super en je hebt heel veel liters, 45 a 50ml op een 500ml fles.

Omdat je zoveel auto´s doet, lijkt mij dit de beste oplossing, uiteraard zullen anderen ook ervaringen hebben met andere merken.
 
Ik heb ook GCC van Megs, super spul, maar betrap me erop dat ik de laatste tijd steeds meer naar de Spray & Wipe 1:1 van Poorboys grijp
 
Heren thanks voor jullie mededelingen, ik twijfel zwaar tussen de MGCC en de S&W maar in mijn achterhoofd heb ik zoiets van vies moet schoon en dan denk ik dat S&W weer beter werkt op schone ramen en MGCC beter op vieze ramen of mik ik er nu helemaal naast ? is S&W ook om te reinigen ?
 
@Berkant: zo vind ik het ook: Meg's indien vuil, SW indien snel afnemen voor het laatse rondje cq finishing touch.
In jouw geval zou ik het alleen bij Meg's houden omdat je zowel echt wilt reinigen en 1 stap wilt doen.
 
Heren nogmaals mijn dank, ik heb de Meg's in mijn wishlist gezet deze zal tzt samen met de foamlans besteld gaan worden :party:
En natuurlijk wat andere leuke dingetjes:party: