• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zieron stelt zich voor

Zieron

Detailing addict
23 mrt 2011
74
55
Hallo iedereen.

Ik ben Chiron ( of zieron ), 23 jaar en woon in Gent ( België ). Ik heb dit forum ontdekt door het bestellen van een aantal producten op Carclean.com. Ik ben reeds 2 jaar een actieve detailer maar aangezien ik streef naar nog betere resultaten en het handwerk me wat begon tegen te steken, heb ik nu de stap gemaakt naar machinaal. Ik hoop dat ik hier met al mijn vragen terecht kan over machinaal te werk gaan en dergelijke meer maar daar ben ik vrij zeker van. Ik rij met een polo 6n2 1.9sdi bouwjaar 2000 met 66.500 échte km. Groen metallic dus een zeer uitdagende kleur om te polieren. Wagentje stond al zeer proper bij aankoop aangezien deze van een oudere dame was. Hij werd wel voor beter te verkopen snel gepolierd en stond dan ook vol hologrammen. Die zijn intussen verleden tijd. Verder heeft de wagen hier en daar een klein tikje steenslag en een paar krasjes door de blanke lak.



Groeten!

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ziet er keurig uit die Polo en zeker in die kleur. Kan me dus je enthousiasme voorstellen.

Welkom hier en veel plezier, < Hé, dat rijmt >

Aficior
 
Aficior zei:
Ziet er keurig uit die Polo en zeker in die kleur. Kan me dus je enthousiasme voorstellen.

Welkom hier en veel plezier, < Hé, dat rijmt >

Aficior


Is het ook! Zeer net wagentje vandaar het enthousiasme ;)
 
BlackPassat zei:
Welkom Zieron, mooie kleur van je Polo


Inderdaad, blijkt een redelijk zeldzaam kleur te zijn. Nu ja ik heb er al 3 gezien in de zelfde kleur :D

Het blijft een mooi kleur vooral in de zon dan komt het volledig tot zijn recht