• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zilver stelt zich voor...

zilver

Detailing rookie
27 feb 2009
5
2
Na mijn laatste aanwinst toch maar eens besloten om `beyond The Turtle wax´ te gaan. Jeetje man, ik had geen idee dat er zoveel meer op het gebied van poetsen (sorry, detailen) bestond.

Inmiddels al het een en ander besteld bij CC (zelfs al een keertje langs geweest), en zit nu tegen het kleien en machinaal poetsen aan te hikken. Ik heb al een Rotex 125FEQ dus het apparaat hoef ik niet meer te kopen. Ben nu druk dit forum aan het doorspitten en mijn boodschappenlijstje aan het vullen.

Hieronder de bolides waarop ik los kan gaan.

BMK K75 (ff geen eigen foto van voorhanden)
k75rt.gif

Clio 2.0 RS
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
BMW 320i
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
BMW 330d
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Geweldig dat dit forum er is !:)^
 
Ik zie dat jij een vijfje Alpine hebt. :party: O, je hebt er zelfs twee 8-())

Heb zelf ook een vijfje GTX gehad. Daar hebben ik zo'n 260.000 km mee gereden en toen wastie echt op. Lekke koppakking, balken doorgeroest, etc. etc.
Was wel een heel fijn bakkie. Daar is nu de Clio voor in de plaats gekomen.

Hier istie....in de rode Turtle wax ;)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Altijd mooi een GTX (vooral rood!), zwaar ondergewaardeerd!!
Idd een zeer fijne auto om mee te rijden, die km stand kan heel goed!.

Heb idd 2 5AT's 1 die bijna klaar is van restauratie gaat er uit en maakt plaats voor een Willie of RS!!
 
Welkom Zilver !

Zet de Black Hole van Poor boy's world maar vast op je lijstje , met dat donkere wagenpark van je:D
Ennuhhh veel plezier , hier !:)^