• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zoek een lak dikte meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankv6

Detailing addict
26 mei 2009
152
62
ben op zoek naar een lakdikte meter iemand er nog 1 liggen wil graag een paint detective kan ze wel via internep bestellen maar heb geen creditcard of paypall wie gaat mij blij maken hoor het wel frank
 
Je had een maand eerder moeten zijn....:-"

www.paintdetective.com

Daar kun je ze bestellen.
Betalen via Paypal.

Account aanmaken bij PayPal, koppelen aan je gewone bankrekening. Appeltje eitje
 
dat zeg ik ik doe niet aan paypal ze hebben al een keer me rekening geplunderd via paypall dus dat gebruiken we niet meer was toen een heel duur geintje
 
Ik denk dat je hier bot vangt, zoals nicknameless al aangeeft ben je net te laat, we hebben net een inkoopactie gehad. Tja, en kopen in het buitenland zonder creditcard of paypal is wat lastig :weetniet
Ik heb al meerdere malen met paypal betaald, nog nooit problemen gehad, let wel: ik heb enkel zaken gedaan met legitieme bedrijven. Paintdetective.com is een legitiem bedrijf, nicknameless heeft er 20 gekocht daar... dan weet je wel om wat voor bedrag het gaat, en dat is zonder problemen verlopen.

Even een tip: gebruik Hoofdletters, punten en komma's in je zinnen, dat leest wat makkelijker ;)
 
Sterker nog, ik heb bij www.paintdetective.com gewoon via m'n eigen bank (giro) betaald.
Was een eenmalige actie vanwege de groepsaankoop.

Het contact met Victoria is perfect verlopen, meestal binnen 2 á 3 uur kreeg ik antwoord op mijn emailtjes.

@ Stimpy,

Het waren er 22 ;)
 
punten en comma's gebruik ik niet sorry ben al blij dat ik worden foutloos kan schrijven dus sommige mensen zijn nu eenmaal zo.
 
frankv6 zei:
punten en comma's gebruik ik niet sorry ben al blij dat ik woorden foutloos kan schrijven dus sommige mensen zijn nu eenmaal zo als je daar moeite mee hebt zeg het maar dan ben ik weer weg
De paintdetective doet het goed hier, heb hem net gecalibreerd en alles werkt naar behoren en meten gaat perfect! Frank misschien even contact opnemen met paintdetective of misschien zelf een groupsbuy organiseren als er nog vraag is naar genoeg meters ?

Succes:)^
 
Woorden goed schrijven kan ik me voorstellen dat je daar moeite mee hebt kan lastig zijn maar punten en hoofdletters is toch redelijk simpel.
 
frankv6 zei:
punten en comma's gebruik ik niet sorry ben al blij dat ik worden foutloos kan schrijven dus sommige mensen zijn nu eenmaal zo als je daar moeite mee hebt zeg het maar dan ben ik weer weg

Komaan Frank, laten we eens rustig beginnen met ons voor te stellen op het forum. Wij hebben hier respect voor ieders persoonlijkheid.
Deze tip van Stimpy was constructief bedoeld en er is geen reden denk ik om je aangevallen te voelen.
Wij hebben trouwens allemaal dezelfde passie, alleen maakt je hier een intrede die toch wel brutaal overkomt als ik het zou mag uitdrukken.

Daar heeft niemand baat bij,

Nog veel poetsplezier.;)
 
Via Google kom je een hoop sites tegen waar je een lakdiktemeter kunt kopen.
Zoekwoorden zoals 'lakdiktemeter' KLIK ME of 'laagdiktemeter' KLIK ME

Ook op Marktplaats vindt je onder deze zoektermen enkele aanbieders.

Succes :cool:
 
Zorro zei:
Komaan Frank, laten we eens rustig beginnen met ons voor te stellen op het forum. Wij hebben hier respect voor ieders persoonlijkheid.
Deze tip van Stimpy was constructief bedoeld en er is geen reden denk ik om je aangevallen te voelen.
Wij hebben trouwens allemaal dezelfde passie, alleen maakt je hier een intrede die toch wel brutaal overkomt als ik het zou mag uitdrukken.

Daar heeft niemand baat bij,

Nog veel poetsplezier.;)
https://forum.Carclean.com/cc_postst3188/frankv6-stelt-zich-voor.aspx
 
@ Frank,

Jou heb ik over het hoofd gezien, bij deze welkom. Beter laat dan nooit. :ja
 
Volgens de Topicstarter mag deze op slot, dus bij deze. :slotje

Enne, mijn opmerking over punten en komma's e.d. was inderdaad CONSTRUCTIEF bedoeld en niet als aanval op je, maar blijkbaar is dat zo niet door jou begrepen.
Als je er verder nog wat over kwijt wilt, dan kan dat via PM.
Tevens wilde ik je even wijzen op de forumreglementen: https://forum.Carclean.com/cc_postst5/Forumregels--Lees-dit-topic-eerst-even-aandachtig-door.aspx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.