• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zoek functie

Juffer1

Detailing guru
Tester of Bling
27 okt 2008
3.010
193
45
Als je zoekt op een onderwerp of product dan kom je in 90% van de gevallen ook show off's en/of collecties tegen met daarin een hele berg foto's.

Is het niet mogelijk om een optie te maken zodat je kunt zoeken zonder foto's te laten zien ?
Nu krijg ik vaak 20 pagina's waarvan er 15 gevuld zijn met foto's die voor mij helemaal niet ter zake doen ?
 
Je kan aangeven in welk gedeelte je wilt zoeken, als je de linkerbovenhoek neemt ( dus naast "5 resultaten per pagina'), dan kan je al een stukje filteren !
Soms zit ie verstopt en ontkom je niet aan een aantal keren op de 'Page-Down-knop' te rossen :(
 
+1 :cool:
Heel goed punt! Soms best irritant om tig pagina's door te scrollen. Een zoekoptie die foto's buiten beschouwing laat zou een grote uitkomst zijn :ja
 
Ja hier had ik laatst toevallig ook last van, 5 van de 7 pagina's had ik niet nodig, want die waren gevult met show off foto's en dergelijke. Zou dus best handig zijn om foto's te kunnen uitschakelen.:cool:
 
en/of alleen de topic titels laten zien, sommige topics zijn ook zonder foto's nog behoorlijk lang.
 
Had zelf al een topic geopenend toen Havanna me op deze wees!

Mijn idee:
zet er een optie in om foto's uit te doen bij de zoekoptie!
hierdoor kan je veel makelijker erdoor heen komen!

Want nu krijg je bij een beetje algemene zoekoptie zo honder (plus) foto's

Gewoon een optie die je kan aanvinken die de foto's eruit filtert scheelt al een BULT scrollwerk! :rules