• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zoekfunctie werkt niet?

Als ik puur op bericht zoek (in alle Fora, 50 resultaten) krijg ik inderdaad ook telkens de melding: "An error occured while searching."
 
Ik vind de zoekfunctie ook een drama. De meest simpele woorden en/of combinaties waarvan ik zeker weet dat ze gepost zijn, al dan niet door mij, vindt ie niet of ik krijg ook dezelfde foutmelding.

Zowel in IE als in Chrome.
 
De zoekfunctie op het forum of op de website?

- Op het forum > vind soms de meest simpele dingen niet
- Op de website > "An Error occured", klik op Enter, en je krijgt het zoekresultaat
 
Inmiddels blijkt er na wat graafwerk een bug in de databasesoftware (en dus niet in de forumsoftware) te zitten. Microsoft heeft blijkbaar ook grote moeite om deze bug op te lossen, omdat na het uitrollen van een aantal updates, deze bug nog steeds niet is opgelost.

Gelukkig lijkt een tijdelijke aanpassing de zoekfunctie wel sneller te maken. Het is nog niet optimaal, maar voorlopig zou de zoekfunctie het weer moeten doen.
 
De ene dag wel , de andere niet , danweldannidanweldannidanweldanni......

Soms gaat ze alleen als je niet bent ingelogd en dan weer alleen als je wel online bent ]-0

(zal van het weer afhangen zeker )