• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte "ingebrandje" vlekjes van velgen afkrijgen.

Skip

Detailing addict
3 nov 2008
69
52
Op mijn velgen heb ik zwarte vlekjes zitten.... Dit lijkt me ingebrande remstof/slijpsel.
Al diverse pogingen gedaan om het er af te krijgen..... Velgenreiniger ( turtle nano-tech), kleien (Mequiars), tot aan ovenreiniger toe....( ik weet het, slecht en agressief):D
Weet iemand hoe ik deze vlekjes kan verwijderen? Wil mijn velgen graag in de wax zetten, maar zal toch eerst deze vlekjes er af moeten krijgen......

Alvast bedankt.
 
Ik zou Tardis eens een keer proberen. Schijnt hier ideaal voor te zijn! Morgen is een forummeeting en ik heb begrepen dat iemand Tardis meeneemt aangezien het nogal moeilijk te verkrijgen is. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om hier langs te komen, dit zou ideaal zijn voor je denk ik. De locatie en tijd vind je in het onderdeel 'Meetings' onderaan de homepage van dit forum.
 
Toch nog even een antwoordje van mezelf..Want ze zijn nu schoon.
Mijn vrouw had een "schoonmaakparty"... En daar heeft ze een of anders pasta gekocht.... Hiermee heb ik de velgen weer als nieuw kunnen krijgen..... Weet niet of ik hier een link mag plaatsen.
Maar goed.....mijn velgen zijn weer brandschoon....:party:

Gr, Skip.
 
Teerverwijderaar (zoals AS Tradis) werkt helaas alleen bij teer en niet bij remstof, bij mij in ieder geval niet helaas.
 
Het is een reinigings pasta voor rvs, glas, kunstof ed.... Ik denk wel dat het wat schurends is... Eerst op een klein stukje geprobeerd. Toen ik daar geen krassen op zag de hele velg gedaan... Echt mooi glanzend resultaat....

http://www.ha-ra.nl/producten/producten_detail.asp?id=193

Ik weet niet of de link hier mag staan, maar dit is het spul.