• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte vlek op dak bekleding boven het portier, hoe te verwijderen ?

Kevin * BMW 645 Coupe

Detailing rookie
3 okt 2012
60
0
Geachte Cc er's

Ik heb nu al een tijdje mijn bmw en vraag me af met welk product ik een zwarte vlek weg kan krijgen die op de bekleding van het dak zit. bij de pasagiers kant.
Klinkt gek, mijn neef heeft ook z'n vlek bij zijn bmw en hij weet ook niet wat het is. Vlek is niet vettig ofzo.

Zal kijken of ik een foto er van kan maken !

Hoop dat iemand hier iets op weet ?

Mvg: Kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een bijzonder vlekje. Zit er misschien zo'n handvat in de buurt? Misschien dat daar wat zooi uitkomt?

Ikzelf heb goede ervaringen met Goudzeep op dergelijke bekleding. Een lepeltje Goudzeep in een bakje lauw water en dan goed opkloppen (kan desnoods met een mixer) Gebruik het schuim om de vlek mee aan te pakken. Eventueel een badstof washandje gebruiken of een zacht (paardenhaar)borsteltje.
Succes!
 
BlackPassat;309214 zei:
Een bijzonder vlekje. Zit er misschien zo'n handvat in de buurt? Misschien dat daar wat zooi uitkomt?

Ikzelf heb goede ervaringen met Goudzeep op dergelijke bekleding. Een lepeltje Goudzeep in een bakje lauw water en dan goed opkloppen (kan desnoods met een mixer) Gebruik het schuim om de vlek mee aan te pakken. Eventueel een badstof washandje gebruiken of een zacht (paardenhaar)borsteltje.
Succes!

Nee er zit geen handgreep dus daar kan het niet van zijn. Alleen waar kan je dan Goudzeep halen ? Heb er zelf nog nooit van gehoord.
Bedankt voor de reactie Als ik het vind ga ik het proberen, en laat het je weten.
 
Liever niet quoten op een bericht wat er direct boven staat, dat komt de leesbaarheid van ons mooie forum niet ten goede.

Die Goudzeep is van Driehoek en mevrouw BlackPassat neemt die gewoon mee uit de lokale supermarkt.
 
Zou mij niets verbazen als het van de gordijnairbag is ...
En zeker als een ander het ook heeft, ging hij bij mij terug naar de dealer
 
Dit soort vlekken had ik ook in mijn Audi. Na lang nadenken kwam viel het kwartje: na het wisselen van zomer naar winterbanden heeft de monteur de auto bij de raamstijl beetgepakt...met zwarte handen. Beetje APC en niet teveel water en het was weg.
 
hallo, heb een 6 maand geleden deze hyundai tucson gekocht maar zou het leer willen onderhouden .daar een kleine gaatjes zijn op het leder weet ik niet hoe deze te reinigen
1058k.JPG
kijk op de zit en rugleuning.
Dank bij voorbaat
 
@waltercabrio - Beetje een vreemde plek voor je vraag, maar je kan dit met de juiste spullen doen voor het reinigen van leder. Een mooi compleet setje is de Mothers - LeatherTech Care Kit.

Met de bijgeleverde zachte paardenborstel kan je ook in deze porien komen.



Greetz