• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Filmpje over een Protechbehandeling

wat blaat die man een onzin..
en.. 5 jaar garantie8-o
ik wil zo een contract wel eens zien, wat de voorwaarde zijn..
en zo een waxmachine heb ik hier ook nog wel ergens onderin de schuur:-"

en niet iedereen kan het zomaar, wedden, dat onder begeleiding.. iedereen dat kan..

en ik zie nergens een stukje klei o i d..
 
Soepergrover zei:
Filmpje doet hier helemaal niets.

Maar -ehm, ik weet het, je bent de ene helft van Carclean- commerciele links?



Pssssstttttttttttt ze verkopen het zelf ook......zie https://www.Carclean.com/merken/Protech ;) ;)
 
Mijn god die prijzen, daar kan je een leuk Zÿmol setje van kopen.


Prijzen Service Menu
categorie 1 categorie 2 categorie 3 categorie 4 categorie 5
€ 398,– € 446,– € 476,– € 536,– € 595,–
Alle prijzen zijn incl. BTW.
Bijkomend voordeel is dat u 5% korting krijgt met uw privilegekaart.
 
Lexusfreak zei:
Pssssstttttttttttt ze verkopen het zelf ook......zie https://www.Carclean.com/merken/Protech ;) ;)

Hey, psst, Walter, weet ik, maar deze producten staan los van de Protech behandeling.
Ik dacht trouwens dat de Protech producten uit het carclean assortiment gewieberd gaan worden.
 
What a joke... :D

'Je moet feeling hebben' --> Ja ,met die machine heb je de feeling 3 dagen erna nog van het trillen.
 
ik vraag me af hoe hij tussen kiertjes e.d. gaat komen met die 12'' pad..
ik zie hem nog geen klein dingen doen, en zelfs kofferkleppen kunnen moeilijk worden met zo een enorme schijf?
 
mijn kofferklep is er kort / bol, dus met zown machine echt niet te doen (heb ik zelf ooit eens geprobeerd, met zo een machine en commandanr schuurmiddel:)_[] )

en een dremel hahahahaha
 
Nu was ik bezig met de meet voor de rouwwagens, maar ik geloof dat ik ook vrijwillig maar daar eens een auto onderhanden moet nemen en misschien zijn er wel meer met mij die dat willen. Geef ik 5 jaar garantie op de behandeling... maar dan alleen als de auto stilstaat.

Edit:
Nu ik zo hun site bekijk met testresultaten geloof ik dat ik ook nog maar naar de ANWB moet het hele wagenpark een full detail geven:

"Het ProTech deel heeft zijn glans niet verloren en is nog steeds eenvoudig schoon te maken. Wie gaat voor glans, gaat voor ProTech!"
 
Ik ben er toevallig vandaag langs gereden aangezien ik naast hen een afspraak had. Het pand ziet er wel netjes ui moet ik zeggen. Ik moet er morgen in de middag nog een keer zijn. Ik zal dan eens binnen lopen om wat info op te vragen voor mijn nieuwe auto.

Ik wil ook 5 jaar niets aan mijn auto hoeven doen. Echt ideaal.:-"
 
Waar en wanneer? Ik ben er bij!
Meen me trouwens te herinneren dat Bart nog een reserve motor heeft liggen voor zo'n toestel.
Gratis af te halen wel eerst even tussen de assen zoeken :D