• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

Op veler verzoek zijn wij de mogelijkheid aan het bekijken om een nieuwe groupbuy op te starten voor de bekende extractor.

Op dit moment zijn we met de fabriek bezig om te kijken of we rechtstreeks bij de fabriek in kunnen kopen en zodoende een nog betere prijs kunnen krijgen. We hebben ervoor gekozen om het nieuwe model te gaan voeren. Deze heeft een groupbuyprijs van € 145,- en een normale winkelprijs van €229,-

Heb je interesse? Dan horen we dat graag, maar geduld is wel gewenst.

Tim

Edit: Bestelinformatie te vinden vanaf hier:

https://forum.Carclean.com/cc_postsm149807/Groupbuy-Extractor-opvolger-van-de-Alutec-NTSR20.aspx#post149807

 
1. Rodders
2. King_TuuR
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Ik begrijp de uitleg niet zo goed Tim. Gaat dit nu over de Alutech 2.0 of gaat het over een ander merk/versie

gr
King_TuuR
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3.
4.GdV42 wil ook graag een extractor!
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Als het ten minste over de Alutech 2.0 gaat want dat is mij ook niet helemaal duidelijk




gr GdV42
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Zoals ik het begrijp; Zelfde fabriek, maar nieuw type ;)
Zegt het voort !!

Hans

Helderziend :weetniet Neen, twee keer geedit :party:
 
Tim is het al duidelijk wat de eventuele opvolger gaat worden die je nu in je hoofd hebt?
Maar voor prijzen die (waarschijnlijk) ruim onder de 135 euro gaan is geen geld:grinning:


1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7.
8.
9.
10.
 
Bring it on... :cool:

1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8.
9.
10.
 
De bedoeling is om de fabriek voor ons onder private label een gelijksoortige machine te laten produceren. Volgens mij heb je een aantal keuzes in specificaties en toebehoren. Zo zouden we bijvoorbeeld die liter vloeistof die erbij zit, standaard laten vervallen, omdat veel mensen kiezen voor APC.
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10.
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10.markprinsen
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10.markprinsen
11.Hannes85
 
1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10.markprinsen
11.Hannes85
12. tee-dee-ie
 
Tim zei:
Vanwege het flinke volume, moet de groupbuy wel uitkomen op meer dan 100 machines en met de juiste exposure hieraan (dus niet alleen op het forum), moet dat denk ik wel lukken.

Vraagje. Is het dan ook de bedoeling om te gaan peilen op andere fora? Ik kan me voorstellen dat er bijvoorbeeld op het vw transporter t4/t5 forum ook wel mensen zitten die misschien interesse hebben.

Groeten,
Erik
 
Dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn Erik, ze willen de 100 tenslotte halen, dat jij dan een x aantal extractors voor het t4/t5 forum bestelt gaan ze vast niet erg vinden.