• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tim, is er nog een reservelijst voor als er apparaten over mochten zijn deze aktie viel binnen mijn vakantie dus heb er pas onlangs van gelezen ???
 
Mijn naam mag van de lijst afgehaald worden.
Auto gaat in de verkoop aangezien ik alleen nog maar in de weekenden thuis ben, en de hobby ook al weer een tijdje stil staat.
 
Well thank you niels :)^ MAG IK JE BIJ DEZE GELIJK EEN TOP TROUWDAG MORGEN WENSEN :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:
 
Tim, hoe zit het met de reservelijst want volgens mij zijn de twee weken om en ik ben benieuwd of ik vanavond een bosje bloemen moet halen voor mn (v)echtgenoot :|~* omdat ik die aanbieding van die extractor echt niet kon laten lopen...???:-"
 
Ik doe het zo:

Voor iedereen die interesse heeft kan nu bestellen. Er zijn er nog 6 beschikbaar voor de groupbuy.

Op=Op

De code is:

NTSR60
 
Ik denk dat ik net op tijd was... =-o
Enfin: besteld en betaald alvast!

Bedankt voor deze unieke kans aan gans het Carclean-team! :)^
Blij dat er nog enkele units beschikbaar waren in de group buy
 
Komen hier nog extra onderdelen voor?

Mijn ahum, jawel! zwarte polyesterachtige filter is ook zo stuk als maar kan, na uhm 16 keer ge-extractord te hebben :D

Dus moet er daar maar een nieuwe voor komen. :roll
 
Ik zal in de rust ff de bestelling plaatsen nog bedankt voor de service he tim:ja
 
Gelijk besteld, helemaal vergeten door de vakantie! :schaam
Ik wil er nog wel graag 1 hebben, heb me niet voor niets in laten schrijven voor de groupbuy.
 
En de groupbuy voorraad is op!

Mocht er iemand zich melden die wel op de lijst stond en hem voor 15 augustus alsnog wil bestellen dan regelen we het uiteraard nog! :ja
 
Das mooi K#T dan heb ik vanmiddag slapende honden wakker gemaakt ofzo ik wil hem net gaan bestellen wordt de actiecode niet meer gepakt ik denk ga ff terug naar het forum lees ik het mailtje van Tim das lekker dan... TIIIIM HEEEEELLLPPPPPPP
 
Tim zei:
Soms werkt voetbal echt niet mee. Precies 45 minuten te laat. :schaam

Nee idd en op mn werk wilde ik niet telebankieren je weet nooit wie er mee kijkt bij zo,n groot concern als BASF dus ik denk lekker net gegeten een helftje voetbal en dan ff regelen

Maar begrijp ik je goed dat je het nog wel kunt verzorgen ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.