• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tim zei:
Ga er vanuit dat zondag niet door gaat Frank. 80 a 90% kans op regen.

Iedereen kan vanavond zijn of haar Extractor bij ons ophalen. Overdag kan natuurlijk ook.

We zijn er tot 20.00u.

Kan je in dit topic even aangeven of je vanavond van plan ben te komen?

Ik kom hem vanavond ophalen misschien is het makkelijk om een lijstje te maken.

1. Soepergrover
2. Jeroen (A110)
3.
 
heb hem al thuis prachtig apparaat vanaaf ff uitproberen als ik optijd terug ben van de BBQ hahaa grtz
 
heb hem ook zojuist opgehaald, mooi apparaat hoor, ga hem morgen in mijn astra loslaten.

kon het (weer) niet laten om er wat bij te kopen, heb de Autogeek Detailer Tool Bag erbij gekocht....

CC crew bedankt voor de goeie service.

grtz DAPPere DoDo.
 
Was weer gezellig! Maak volgende keer wat meer tijd voor je. Was vandaag echt een chaos zo druk.
 
Komen er later ook nog los te bestellen onderdelen op de site? Ik denk bijvoorbeeld aan stofzakken. Niet alleen het extractor gedeelte werkt erg goed de machine zuigt ook nog eens als een tierelier.

Of is er ergens achter te komen welke universele zakken er in gaan?
 
Heb hem vandaag ook thuis gekregen, ziet er behoorlijk degelijk uit, en dat voor zo'n prijs !
Zal hem zo snel mogelijk op mijn matjes proberen...
 
Ben een tijdje weinig op internet geweest, druk druk druk.
Maar komende week vrij :grinning:
Moet alleen even zien of ik tijd heb hem op te halen, keertje door het magazijn lopen lijkt me wel wat :D
Of de bankrekening het ook wat lijkt......
 
Ben de extractor vanavond ook wezen halen :)^

Geweldig apparaat en werkt SUPER. Heb natuurlijk even een demonstratie uitgevoerd voor mijn vriendin zodat ze ook overtuigd wordt van het apparaat.
En dat was ze heb even de deurmat gedaan. Brandschoon geworden.

Morgen trakteer ik haar op een hele metamorfose van haar saxo.

Zal dan een mooie show off gaan maken, net zoals er meerdere zullen verschijnen.

CC team bedankt.

Gr. Jeroen
 
Ik heb vanavond de extractor opgehaald en tevens wat andere spullen meegenomen. Nog 'even' gebabbeld met Tim, Dana en Adrie, onder het genot van een bakkie koffie. Was erg gezellig. Hopelijk heb ik jullie niet teveel van het werk gehouden.:schaam
Voordat ik de doos meekreeg, is deze nog even met met Spray & Wipe en een microvezel doek afgedaan. Ik bespeur hier toch een lichte mate van beroepsdeformatie.:-"

Tim zei:
Het zit er op voor vanavond. We gaan naar huus! :ja

Fijn weekend. Een volgende keer gewoon Soepergrover op tijd naar buiten dirigeren alstie te lang blijft 'plakken' hoor.:party:
 
Tim zei:
Het zit er op voor vanavond. We gaan naar huus! :ja


luxepaardjes zijn jullie ;)


ben net 10 min. thuis van de klus die ik nog moest doen....


leuk even bij gepraat vanmiddag.
de fuzion is echt super en de dap doet prima z'n werk.
 
Wij hebben gisterochtend de extraxtor opgehaald en zijn er thuis meteen mee aan de slag gegaan:grinning:
Er staan nu 2 auto's in Harderwijk die aan de binnenkant enorm opgeknapt zijn:party:
Volgende week zijn mijn banken in huis aan de beurt:grinning:

We zijn begonnen met een poef (ff proberen op dat ding) die we voor alles gebruiken in huis (voetenbankje, tafel voor het gourmetstel, opstapje tijdens het ramenwassen, er staan regelmatig iemand met moddervoeten op). De poef was door alle schoonmakpogingen helemaal hard van boven geworden en bleef er smerig uitzien.
Met de extractor kwam er een enorme hoeveelheid vuil uit: hij ziet er nu weer redelijk schoon uit (ik ga er nog een keer overheen) en de bovenkant is weer zacht:party:

Echt een superapparaat en een superactie van jullie!
 
De mijne gisteren toegestuurd gekregen,thanx carclean voor de snelle en goede service.
Van de week hem eens uitproberen se,staan 3 auto's op het programma en nog eens proberen bij onze pa zijn salon.
De vriendin heeft hem al gebruikt om in het huis mee te stofzuigen en werkt ook goed.
Ze is dus content dat we hem hebben gekocht :)
 
Mijn ouders zijn er nu niet dus ik ga ff stiekem een stukje van de vloer doen om het verschil te laten zien (de afspraak was dat zij hem betaalden en als eerste de vloer gedaan werd, daarna de auto :)). Ze hebben een grindvloer en als je ziet hoe mn pa altijd zat te schrobben en met een gewone nat/droogzuiger de boel opzoog (en je nog de hele middag een natte vloer had moet dit een hele verademing zijn.

Carclean-team, super bedankt voor de actie en snelle service :)^
Heb het apparaat nog niet gebruikt maar ik weet zeker dat jullie mn ouders overtuigd hebben om vaker bij jullie te shoppen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.