• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 lagen Lime prime?

johnsdale

Detailing addict
4 jan 2010
189
62
Hey mensen,

Ik heb ff een klein vraagje..
Heeft het zin om 2 lagen Lime Prime lite over elkaar te doen? Of krijg je hier niet meer glans door?

John.
 
Heb het weleens geprobeerd..
Of het zin heeft, nee. Ik kon geen verschil in glans of reflectie vinden
 
Is denk ik sterk afhankelijk van de soort lak en de mate van onderhoud.
De eerste keer dat ik het gebruikte op de Jaguar was na de eerste polijstbeurt
Toen zag ik na het opbrengen een soort wolkjes door het verschil in verdeling (dun / dik)
Dat heb ik opgevangen door er een tweede keer overheen te gaan
Niet met veel meer product, maar wel om te verdelen.
Gebruik het zuinig, en dan bedoel ik nog zuiniger dan je in eerste instantie zou willen
Meer aanbrengen kan altijd nog.

Hans
 
Je krijgt niet nog meer glans als je het de eerste keer gewoon goed doet.
Er zit ook een cleaner is en die doet de 1e laag natuurlijk geen goed.
 
Ik laat de lime prime altijd even hazen (min of 3-4). Kwaad kan het niet en qua afnemen ondervond ik ook geen problemen.
 
LPL (Lime Prime Lite) moet je even laten curen -2 a 3 min- LP (Lime Prime) laat ik nooit curen, aanbrengen en daarna direct uitwrijven. LP laat op sommige lakken namelijk een wat vlekkerig resultaat achter. Vooral op zachte lakken heb ik gemerkt (Citroen/Peugeot)
 
Oke bedankt!
Ik poetste hem altijd direct uit, en dat ging best lastig.. ff laten curen dus ;)