• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auris full hybrid *update 23/8 extra foto's

Mooie auto. :)^

Alleen jammer, in mijn ogen dan, dat de 2 mistlichten zo opvallen.

Lijkt wel of deze op het allerlaatste moment zijn bijgevoegd, zo van:
"fuck, we zijn de mistlichten vergeten, pak een gatzaag, boor 2 gaten en plaats ze in de bumper"
 
Mooie Auris :)^ , hoewel ik de nieuwe Prius 300% mooier vind. (Het is allemaal persoonlijk natuurlijk, maar d HUD, de lijnen van de Prius.. heerlijk).

Goed dat je de achterspoiler hebt gekozen! Maakt het geheel af. Raar om Michelin banden erop te zien, meestal worden ze toch met goede Toyo's geleverd?
 
Afgezien van de stootlijsten, bumperprotectors, instaplijsten en zonneschermen heb ik er niks extra's op gekozen, de auto is standaard zo, dus incl. spoiler.
Is dacht ik op alle Ayris hybrides zo. Ik heb in ieder geval de dynamic versie. De banden zijn van het type energy saver, vandaar Michelins.
 
mooie bak hoor. heb corrola's ook altijd al mooi gevonden. gewoon een mooie maat :grinning:

maar die klei, heb je je velgen niet gereinigt? want die klei is wel heel erg ranzig hahah :-&
 
Auto was volledig gewassen, van 'top tot teen', oftewel van antenne tot band. De velgen uitgebreid gedaan met de Daytona brush,
maar feit is wel dat ik door de forse remklauwen er lastig bij kan.
In het velgbed zat heel veel zwart fijn stof, het kwam gelukkig wel vrij goed los met het kleien en pro polish op een witte handpad.

Over de prijs hoef ik niet geheimzinnig te doen, als je op de Toyota site kijk zie je alles wat je wilt weten. De hybride Dynamic uitvoering is
er voor 24.900. Ze starten vanaf 22.900, het topmodel komt op 26.900 (alcantara, full map navigatie, parkeersensoren).
 
Wat een prachtige wagen! Zo wil ik ook wel "schoon"rijden!!!:D
Veel veilige kilometers gewenst.