• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto spuiten alleen blanke lak

@AndyVR Ok, voor zover ik kan terughalen gaf de bumper de vorige keer geen beading na het ophalen, of in ieder geval een heel stuk minder. Ik zal het kleurverschil vandaag nog eens bekijken, maar ik ben bang als ze het nu voor de 2e keer gespoten hebben, ze het echt niet beter krijgen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik nogal een zeikerd ben als het over de autolak gaat. Waarschijnlijk ben ik niet de enige op dit forum :joy:
 
  • Grappig
Reactions: AndyVR
@RoCo Ja klopt! Wat dat betreft is de bumper netjes gespoten. De orange peel zit meer op de deur en het zijscherm die meegespoten zijn aan de andere kant.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Nog even een foto zonder dat de auto vol waterdruppels zit. Er is zeker nog kleurverschil, wellicht wel iets minder dan na de eerste keer spuiten.

Denk dat ik er maar vrede mee moet hebben. Ik kan me niet voorstellen dat ze het na een derde keer spuiten beter gaan krijgen. Enig kleurverschil is ook acceptabel natuurlijk, persoonlijk vind ik het eigenlijk net iets teveel opvallen. Maar goed, zoals eerder gezegd, ben ik een gruwelijke zeikerd qat dat betreft en hang ik er natuurlijk met mijn neus bovenop.
 

Bijlagen

  • 20240519_125902.jpg
    20240519_125902.jpg
    258,2 KB · Weergaven: 32
Mij lijkt nog binnen de marges van het acceptabele te zitten inderdaad. Je gaat bij een herstelling altijd wel wat zien, zeker gezien jij weet waar de schade was en hierdoor al extra focust op dat gebied, een ander zal dit bijvoorbeeld minder snel zien (in de meeste gevallen, tenzij het bv. echt slecht gedaan is).

Wel vraag ik mij af wat die lichte veeg is op de plastic spoiler van de bumper? Lijkt alsof erover geschuurd is met een schuurmachientje?20240519_125902.jpg
 
Geen idee wat dat is. Dat zat er al toen wij de auto jaren geleden kochten. Lijkt er inderdaad op dat iemand daar met polijsten of schuren overheen gegaan is. Krijg het ook niet weg, alleen tijdelijk....