• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

CleanRiders aflevering: Eindelijk! DRAADLOOS machinaal POLIJSTEN! Flex of Rupes, welke wint?!

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
10
25

Kijk mee hoe Tim en Dennis de krachten van twee topklasse draadloze dualaction polijstmachines, de FLEX XFE 7-15 en de RUPES HLR 15, op de proef stellen. Ontdek de verschillen en overeenkomsten, het gewicht, en hoe ze zich verhouden tot een machine met snoer. Hoe presteren ze in termen van kracht en ergonomie tijdens het echte werk?Ondanks de zware druk die Tim uitoefent, houden deze machines moeiteloos stand. Met twee meegeleverde accu's kun je bovendien non-stop doorpolijsten—een revolutie in polijsttechniek!Welke machine komt als beste uit de test? Ontdek het in deze video!
 
Ziet er goed uit. Wat vinden jullie de beste koop als je nog genoeg pads en polijstmiddelen hebt? Kan me voorstellen dat de Rupes dan extra duur lijkt. Helemaal ook zonder nette opbergoplossing
 
Op één of andere manier vind ik het design van de Flex mooier, maar zal wel komen omdat ik deze ook zelf heb.
Wel top apparaat trouwens mijn Flex. Gaat echt lang mee op de batterij en opladen gaat ook snel, dus feitelijk zit je nooit zonder batterij.