• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detergentfles hogedrukreiniger

clioke

Detailing addict
7 jul 2010
114
62
Goedemorgen,

Ik zou graag mijn motor/auto willen gaan foamen. Ik heb een hogedrukreiniger van powerplus (ja helaas, powxg90410).
Nu heeft die achteraan een detergentfles waarmee zeep kan worden aangezogen. Dit werkt enkel wanneer je hem op lage druk zet. Zou dit werken met foam?

Indien niet, weet iemand welke foamgun er op mijn pistool past? Hoe noemt het type aansluiting van die dingen?
Zie foto van de aansluiting.

Bedankt voor jullie tips en advies
 

Bijlagen

  • IMG_1560.jpeg
    IMG_1560.jpeg
    47,6 KB · Weergaven: 21
  • IMG_1559.jpeg
    IMG_1559.jpeg
    25,9 KB · Weergaven: 21
Dank jewel,
Handig overzichtje. Dan lijkt het mij een lavor koppeling. Straks even meten
 
Zo lijkt het idd. Denk je dat de zeepfles van de hogedrukreiniger zelf zou werken met foam?
 
Kunnen = uitproberen
Ze maken en leveren die dingen niet voor niets
Maar een Lancia doet het waarschijnlijk wel stukken beter
 
  • Leuk
Reactions: clioke
Het werkt een beetje, maar verwacht geen dikke foam laag. Heb zelf een hd reiniger van stihl met zo'n shampoo fles, maar om te foamen raad ik het niet aan. Verscheidene combinatie geprobeerd qua hoeveelheid, zelfs al half om half. Maar totaal geen dikke foam laag.