• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Festool rotary clinic - workshop

Aangezien RST-Smurf zich heeft afgemeld, is er een plaats vrij en deze wordt ingevuld door de eerste persoon op de reservelijst en dat is Surfingwizzkid

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - SkyBuMp
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - Surfingwizzkid
8 - goku
9 - poetsertje
10 - tsunami 69 (wilco)
11 - Abarth
12 - Soepergrover
 
Iedereen die mee gaat naar de Festool clinic:

De clinic is van 09:00 tot 13:00 in Waddinxveen

Tooltechnic Sytems B.V.
Coenecoop 715
2741 PW WADDINXVEEN
Postbus 39
2740 AA WADDINXVEEN

Verzamelen tussen 08:30 uur en 08:45 uur zodat we gezamelijk naar binnen kunnen.

Lunch en drank wordt verzorgd door Festool.

De volgende dingen worden behandeld:
- polijsten met de SHINEX
- polijsten met de ROTEX
- wetsanden / schuren van lakimperfecties

Er hoeft niets meegenomen te worden, alles wordt verzorgd door Festool zelf.

Mocht je nog vragen hebben of afzeggen, graag een PM.

Groeten Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien SkyBuMp zich heeft afgemeld, is er een plaats vrij en deze wordt ingevuld door de eerste persoon op de reservelijst en dat is Lexusfreak.

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - Lexusfreak
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - Surfingwizzkid
8 - goku
9 - poetsertje
10 - tsunami 69 (wilco)
11 - Abarth
12 - Soepergrover
 
Hopelijk kan Lexusfreak op zo korte termijn alsnog!.. Is helaas wat tussengekomen waar ik met geen mogelijkheid onderuit kom :zzz:
 
Topic was ik een beetje uit het oog verloren, tot mijn spijt moet ik me ook afmelden wegens verplichtigen elders
 
Aangezien tsunami69 zich heeft afgemeld, is er een plaats vrij en deze wordt ingevuld door de eerste persoon op de reservelijst en dat is Leonneke

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - Lexusfreak
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - Surfingwizzkid
8 - goku
9 - poetsertje
10 - Leonneke
11 - Abarth
12 - Soepergrover


Als er nog meer uitvallers zijn, dan kun je je opgeven voor de reservelijst:

1 -
2 -
3 -
 
Sorry, was dit topic vergeten, maar door de week komt het de komende tijd heel erg slecht uit hier, dus ik geef mijn plaats graag af
 
Aangezien Lexusfreak en Leonneke zich hebben afgemeld, is er een plaats vrij en deze wordt ingevuld door de eerste persoon op de reservelijst en dat is Black Passat.

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - Black Passat
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 - Marike
7 - Surfingwizzkid
8 - goku
9 - poetsertje
10 -
11 - Abarth
12 - Soepergrover

Nog 1 plek over :-"
 
Nou kom op mensen... once in a life time kans om de verschillende Festool tools te samen te testen... en tot slot nog een lunch ook!

Top dat mijn plekje gevuld is....... nu de laatste nog :grinning:
 
Tot mijn spijt moet ik mij ook afmelden voor morgen. Vandaag naar de huisarts geweest en heb voor morgen een afspraak bij het ziekenhuis moeten maken, dus helaas. Ik hoop dat er op deze korte termijn nog iemand is om mijn plek op te vullen. Veel plezier allemaal . Patrick, mijn excuses voor het late afzeggen, maar kon helaas niet anders.
 
Aangezien Lexusfreak, Leonneke en Marike zich hebben afgemeld, is er een plaats vrij en deze wordt ingevuld door de eerste persoon op de reservelijst en dat is Black Passat.

1 - nicknameless
2 - dibbuz
3 - Black Passat
4 - Stimpy68
5 - Blamm
6 -
7 - Surfingwizzkid
8 - goku
9 - poetsertje
10 -
11 - Abarth
12 - Soepergrover

Nog 2 plekken over :-"