• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebber, regio Noord Friesland wil ik ze wel meenemen, Dan is het af tehalen in Stiens
 
5x 500 ml. fles + sprayer
5x 1000 ml. fles + sprayer
2 x Lijmdop + stofkap

Email vertuurd:-"

Kan eventueel meerdere bestellingen ontvangen die dan afgehaald kunnen worden in Amsterdam Zuid-Oost (naast Ikea)
 
Ik heb je bestelling ontvangen. Overleg even met eventuele andere kopers of jullie onderling een afhaalpunt kunnen creeren. Dan kan ik meerdere bestellingen combineren naar jou toe.
 
you've got mail! Zou het niet erg vinden als ik mijn bestelling in de buurt van Carclean kan ophalen. Kom zelf uit Zoetermeer..
 
Indien interesse wil ik een ophaalpunt in het antwerpse oprichten en dan zou ik ze zelf gaan ophalen! Maar voor mijn eigen bestelling wacht ik daar dan nog op. Voor 5flessen zou de verzendkost net een heel groot pak te hoog liggen. Dus laat maar horen of we met een deftig aantal geraken voor afhaling in antwerpen
 
CTR-Asch zei:
you've got mail! Zou het niet erg vinden als ik mijn bestelling in de buurt van Carclean.com kan ophalen. Kom zelf uit Zoetermeer..

Was al een aanmelding uit Zoetermeer, Zevenhuizen en hier Berkel

Dus dat moet geen probleem vormen!
 
Ik ga denk even een Google Maps kaartje ontwerpen waarop aangeven staat waar alle orders heen moeten, dan hebben we een mooi grafisch overzicht. Mijn geografische kennis laat mij wel eens in de steek. Ik doe dan niet op adres niveau maar op plaats niveau.
 
Ik heb een kaart toegevoegd aan de tweede post in dit topic. Er zijn nog een paar afhalers die niet op de kaart staan.
 
Acc_Focus zei:
Indien interesse wil ik een ophaalpunt in het antwerpse oprichten en dan zou ik ze zelf gaan ophalen! Maar voor mijn eigen bestelling wacht ik daar dan nog op. Voor 5flessen zou de verzendkost net een heel groot pak te hoog liggen. Dus laat maar horen of we met een deftig aantal geraken voor afhaling in antwerpen

Goed idee!

Als dat via een afhaalpunt in België gaat, dan is de kans heel groot dat ik een aantal flessen bestel.

Ik ga wel nog even wachten alvoren een bestelling door te geven. Het kan zijn dat m'n maat ook nog wat nodig heeft.

Ik hou je op de hoogte.
 
Hoi CTR-Asch, Leon1987, Xsara coupe,

Heb net Binnetie gemaild met de bestelling.
Wegens tijdgebrek gekozen voor bezorgen, heb het momenteel even mega druk.
Ik doe nu dan niet mee met het gezamenlijke afhaalpunt.
Anders had ik zeker mee gedaan! :cool:

Groetjes,
 
Ik zit ivm een whiplash en de gevolgen daarvan erg veel thuis op het moment.. Gedwongen jammer genoeg..
Laat ze maar hierheen sturen hoor, dan komt het goed!
 
Xsara,
Tuurlijk! Dacht laat wel even van me horen.......
Balen van je ongeluk! Een huis wordt dan snel erg klein...... :(
Groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.